T-Mobile کلاهبرداری سپر برای محافظت از شما در برابر Robocalls

هیچ کس دوست دارد robocalls به عنوان آنها می تواند بسیار آزار دهنده و بسیار مخرب. راه های مختلفی وجود دارد شما

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399
هیچ کس دوست دارد robocalls به عنوان آنها می تواند بسیار آزار دهنده و بسیار مخرب. راه های مختلفی وجود دارد شما می توانید محافظت از خود در برابر robocalls اما در مورد شما می خواهید یک راه حل در یک حامل, سطح, شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که T-Mobile اعلام کرده یک سرویس جدید را در قالب کلاهبرداری سپر.
تبلیغات

با توجه به T-Mobile "حرکت به نام کلاهبرداری سپر است پاسخ این شرکت به افزایش جزر و مد از scammers preying در آمریکایی ها در آسیب پذیر ترین -- یک مشکل است که تنها رشد شدید در پی بیماری همه گیر کوروناویروس. آمریکایی ها در حال حاضر از بیش از 80 میلیون دلار به COVID مربوط به کلاهبرداری در این سال و آن را فقط بدتر — coronavirus کلاهبرداری افزایش 70 درصد از ماه مه تا ژوئن است."

برخی از ویژگی های است که کاربران قادر خواهد بود انتظار می رود عبارتند از: کلاهبرداری ID که می تواند پرچم تماس به عنوان به احتمال زیاد در حال کلاهبرداری است که کاربران پس از آن می توانید انتخاب کنید برای جلوگیری از آن تماس به طوری که آنها هرگز از طریق در آینده است. این همچنین شامل دسترسی آزاد به T-Mobile caller ID از ویژگی های است که می تواند شناسایی نام شخص و یا کسب و کار و همچنین برچسب زدن تماس به عنوان "تایید" است که می تواند تایید اگر تعداد نیست spoofed.

نرم افزار و (برخی از) ویژگی های آن خواهد بود رایگان به تمام مشتریان T-Mobile که همچنین شامل حداکثر سرعت دویدن (که تا به حال ادغام با T-Mobile) و مترو توسط T-Mobile. این برنامه در دسترس خواهد بود در 24 ژوئیه برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید بنابراین نگه داشتن چشم را برای آن اگر شما می خواهید برای محافظت از خودتان در برابر robocalls.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره T-Mobile. منبع: t-mobile



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن