لپ تاپ های سطحی تخفیف های عظیم را در فروشگاه مرمت شده جدید مایکروسافت

می بینند مایکروسافت امروز برنامه مرمت شده گواهی شده مایکروسافت را برای بریتانیا راه اندازی کرده است که به انگل

توسط POSHTIBANNEWS در 3 شهریور 1399
می بینند

مایکروسافت امروز برنامه مرمت شده گواهی شده مایکروسافت را برای بریتانیا راه اندازی کرده است که به انگلیسی ها اجازه می دهد دستگاه های سطح با تخفیف را به طور مستقیم از وب سایت مایکروسافت خریداری کنند.

البته، این دستگاه های از پیش متعلق به که 'به طور گسترده ای غربالگری شده اند، تعمیر، آزمایش، و تمیز به استانداردهای محصول جدید'. دستگاه های سطح همه در جعبه 'مایکروسافت گواهی مرمت' با تمام لوازم جانبی استاندارد بسته بندی مجدد, در حالی که مایکروسافت نیز وعده گارانتی 12 ماه.

چه بیشتر، اگر شما از محصول شما قادر به بازگشت آن را در عرض 30 روز برای دریافت بازپرداخت ناراضی، کمک به کاهش نگرانی در مورد وضعیت دستگاه های از پیش متعلق به.

مرتبط: لپ تاپ سطح 4

دستگاه های سطح متعدد در حال حاضر در سایت ذکر شده است، از جمله سطح برو قیمت فقط بیش از £ 260، و لپ تاپ سطح 2 با قیمت شروع £ 530. کتاب سطح ۲، Surface Pro 6 و Surface Studio 2 نیز با تخفیف های عمده ذکر شده اند. Micsoroft همچنین وعده تحویل رایگان برای تمام محصولات خود را، بنابراین شما نباید هر گونه هزینه های پنهان در پرداخت رنج می برند.

مایکروسافت اولین شرکتی نیست که چنین برنامه ای را راه اندازی می کند، با اکای اپل و دل در حال حاضر گجت های مرمت شده با تخفیف را از طریق فروشگاه های آنلاین خود می فروشند. اما فروشگاه جدید مایکروسافت می بیند برخی از معاملات بسیار رقابتی، به خصوص از طرح های محصولات سطح خود را واقعا بیش از حد در چند سال گذشته تغییر نکرده است.

مرتبط: سطح طرفدار 8

برخی از محصولات قدیمی تر البته ویژگی های داخلی منسوخ شده، اما اگر شما به دنبال یک چانه زنی و محتوا با یک سیستم است که عمدتا بر روی وظایف اساسی تمرکز (مانند مرور وب، جریان ویدئو و اسناد کلمه) و سپس این دستگاه های سطح باید به راحتی قدرتمند به اندازه کافی.

قبل از اینکه شما پول نقد دیوانه در فروشگاه مرمت هر چند، به خاطر داشته باشید که مایکروسافت به احتمال زیاد خواهد شد راه اندازی لپ تاپ سطح 4، سطح طرفدار 8 و به طور بالقوه حتی استودیو سطح 3 این اکتبر. این راه اندازی می تواند هجوم جدید از اسباب بازی سطح با تخفیف ماشه, و بنابراین ممکن است بهتر است به چند ماه صبر کنید.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب