ولگرد کوفته باعث دانشجو به شکست او آزمون آنلاین

تصویر های اعتباری – WordRidden @ فلیکراین روزها بسیاری از دانش آموزان در خانه گیر کرده به دلیل بیماری همه گیر

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399
تصویر های اعتباری – WordRidden @ فلیکر

این روزها بسیاری از دانش آموزان در خانه گیر کرده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. به عنوان مثل بسیاری از موسسات آموزش تغییر راه درس های در حال انجام در حال حرکت آنها را به کلاس های آنلاین. امتحانات را نیز تغییر کرده که در آن بیشتر دانش آموزان هم اکنون می توانید انتخاب کردن برای امتحانات خود را در اینترنت نیز هست.

تبلیغات

متاسفانه برای یک دانشجو, Sam Lee, که یک تازه وارد در دانشگاه گرجستان او flunked امتحان پس از یک ولگرد کوفته از ساندویچ کاهش یافت و آمار اشتباه کلید بر روی صفحه کلید. به عنوان یک نتیجه او به طور تصادفی به پایان رسید امتحان قبل از او به پایان برساند که او را به سبب دریافت درجه عدم.

خوشبختانه وجود مبارک پایان دادن به این داستان چون با توجه به لی او صرف شش ساعت آهنگسازی یک ایمیل به استاد در امیدوار است که او ممکن است اجازه داده شود به پس گرفتن آزمون. مانند ما گفت: این مبارک داستان چون او استاد مایل بود به او اجازه گرفتن امتحان در حالی که اضافه کردن یک دارای گونه های برامده توجه داشته باشید در انتهای ایمیل.

در ایمیل استاد نوشت: "سامانتا, خوب, این است که قطعا یک جدید و غیر معمول بهانه ای برای کم نمره! اما به همین دلیل بعید به نظر می رسد شما ساخته شده است این. من تمدید مهلت خود را برای ماژول 6 آزمون تا نیمه شب امشب. من توصیه می کنم شما را به آزمون قبل یا بعد از شام. :-)"

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره آموزش و پرورش است. منبع: buzzfeednews



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن