کوک رفع نقد و بررسی: 4 چیزهایی که می دانیم قبل از ثبت نام

برای خرید لباس های جدید می تواند وقت گیر و خسته کننده و گران است. خوشبختانه در حال حاضر خدمات آنلاین مانند کوک

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

برای خرید لباس های جدید می تواند وقت گیر و خسته کننده و گران است. خوشبختانه در حال حاضر خدمات آنلاین مانند کوک ثابت است که با هدف تسهیل روند.

در این مقاله ما نگاهی به چهار چیز به دانستن قبل از ثبت نام به صورت آنلاین و شخصی یک ظاهر طراحی شده خدمات و همچنین به عنوان آنچه انتظار می رود از کوک ثابت به طور خاص.

چه کوک ثابت ؟

این که آیا شما به دنبال گسترش کمد لباس خود را و یا صرفه جویی در زمان خرید کوک ثابت ممکن است راه حل. کوک رفع شخصی آنلاین است یک ظاهر طراحی شده خدمات است که شما اجازه می دهد سعی کنید در خصوص انتخاب لباس در خانه بدون نیاز به ارتکاب به یک اشتراک.

تیم کلارک عضو چلسی شیشه به تازگی سعی کردم از کوک ثابت برای اولین بار برای گرفتن ایده از چگونه با این نسخهها کار روند.

"اول اجازه بدهید شروع با گفتن من نمی خواهم به فروشگاه. دوره. اما اگر من به من معمولا رفتن به فروشگاه و گرفتن آنچه که من نیاز و خارج گفت:" چلسی. "در حالی که من در تمرین قرنطینه در طول همه گیر من فکر وجود دارد هیچ زمانی بهتر به یکی از لباس های تحویل خدمات را امتحان کنید. پس از کمی تحقیق من تصمیم به رفتن با کوک ثابت کنید."

در هر یک از بخش های زیر خواهیم نگاهی دقیق تر به فرایند چلسی به دنبال به دست آوردن اولین کوک ثابت, منظور آنچه او دریافت که چگونه بسیاری از آیتم های لباس و هزینه بیشتر.

فهرست مطالب:

چگونه کوک ثابت کار می کند ؟

کوک ثابت آنلاین در دسترس است و یا به عنوان یک برنامه برای آی فون و آندروید کاربران است. شما شروع کنید می توانید با مراجعه به وب سایت و یا دانلود این نرم افزار تلفن همراه.

هنگامی که شما ثبت نام برای کوک رفع, سبک را تجزیه و تحلیل پاسخ های خود را به سبک مسابقه و انتخاب کردن آیتم های لباس خود را اندازه که آنها فکر می کنم شما می خواهم. شما دریافت لباس در پست الکترونیکی آنها را امتحان کنید و تصمیم می گیرید چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را ارسال.

شما می توانید برای ثبت نام اتوماتیک در محدوده زمانی معین حمل و نقل و یا به سادگی درخواست یک جعبه هر زمان که شما می خواهم. در علاوه بر این به یک ظاهر طراحی کوچک, هزینه های شما پرداخت فقط برای لباس های شما را انتخاب کنید به نگه داشتن و هیچ حمل و نقل و یا بازگشت هزینه.

زمانی که چلسی قرار می گیرد اولین بار کوک ثابت منظور در اینجا این روند او را دنبال کرد:

تبلیغات

1. نگاهی به سبک مسابقه

هنگامی که شما برای اولین بار بازدید کوک ثابت, شما باید این گزینه را به یک سبک مسابقه. از شما خواسته می شود چند پرسش مقدماتی از جمله چگونه شما احساس می کنید در مورد خرید چقدر زمان و تلاش شما را به نگاه خود را و چگونه اغلب شما سعی کنید از آخرین سبک.

هنگامی که شما پاسخ اولیه این سوالات از شما خواسته می شود برای ایجاد یک حساب کاربری و همچنان پر کردن سبک خود را از مشخصات.

چلسی تجربه: "پر کردن سبک مشخصات بسیار آسان و تنها در زمان چند دقیقه! من انتخاب من اندازه برای پیراهن کف کفش و غیره. بلکه من نسبت. من شانه های پهن و مشکل پیدا کردن کت و بلوز است که مناسب به طوری که قادر به توصیف دقیق بدن من از نوع یک خوش باد!"

Filling out the style profile in the Stitch Fix app including proportions and fit preferences.

سبک مشخصات نیز اجازه می دهد تا شما را سفارشی متناسب تنظیمات را انتخاب کنید و مکان های که در آن شما به طور معمول در فروشگاه و توصیف خود را به سبک دلخواه/نمونه استفاده از لباس.

چلسی تجربه: "من یک فرد عملی, بنابراین من واقعا فقط نیاز به لباس های گاه به گاه است که می تواند مقاومت در برابر سه بچه های کوچک که من قادر به نقطه در پروفایل من."

Stitch Fix app showing the style profile category pricing range for tops, bottoms, dresses, outer layers, jewelry, shoes and accessories.

در نهایت از شما خواسته می شود برای تنظیم محدوده قیمت خود را برای هر دسته بندی. شما می توانید انتخاب کنید که چگونه بسیاری از شما انتظار می رود به صرف tops و پایین و لایه بیرونی کفش و.... از جمله گزینه های نشان می دهد "ارزان تر و بهتر است."

چلسی تجربه: "من غافلگیر شده بود وقتی که من برای قیمت گذاری دسته! انتظار نداشتم قادر به سفارشی کردن محدوده قیمت من."

2. را انتخاب کنید هنگامی که به "رفع"

کوک ثابت می فرستد به شما یک انتخاب از آیتم های لباس هنگامی که شما درخواست "رفع است." شما با پرداخت 20 دلار هزینه یک ظاهر طراحی شده برای هر سفارش را پوشش می دهد که خود را متخصص تخصص و زمان. اگر شما خرید هر چیزی از حمل و نقل کوک رفع خواهد شد اعتباری که 20 دلار نسبت به خرید خود را.

تبلیغات

شما می توانید با ثبت نام به صورت اتوماتیک تحویل, اما این کاملا اختیاری است. شما لازم نیست که برای ارتکاب به یک اشتراک به منظور استفاده از کوک ثابت. در عوض, شما فقط می توانید با ورود به حساب خود را و نشان می دهد زمانی که شما آماده برای حمل و نقل.

اگر شما نمی خواهید به ثبت نام به صورت اتوماتیک تحویل شما می توانید انتخاب کنید برای دریافت یک مردان یا زنان حمل و نقل هر 2-3 هفته هر ماه هر ماه یا هر سه ماه. بچه ها حمل و نقل در دسترس هستند هر ماه هر ماه یا هر سه ماه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در اتوماتیک تحویل اتمام کوک ثابت صفحه پرسش و پاسخ.

3. سعی کنید در لباس

هنگامی که شما دریافت خود را "ثابت" از آن زمان به لباس را امتحان کنید سبک خود را انتخاب کرده است برای شما. در جعبه شما در پیدا کردن آیتم های لباس خود را نشان داد اندازه و قبل از برچسب USPS بازگشت کیسه.

شما همچنین می خواهید پیدا کردن یک مجموعه ای از دستورالعمل ها و سبک کارت را نشان می دهد که چگونه به ترکیب لباس موارد به کمد لباس خود را.

Stitch Fix clothing including three shirts, a pair of jeans, a pair of shoes and a set of instructions.

زمانی که چلسی موفق به دریافت اولین جعبه آن شامل پیراهن و یک جفت شلوار جین منظمی خورده و پیچیده شده در دستمال کاغذی و همچنین یک جفت کفش در یک زیپ کیسه مش.

"من سعی کردم همه چیز و احساس سبک انجام یک کار خیلی خوب چیدن لباس من بود," او گفت:. "این جا بود شگفت انگیزی دقیق بیش از حد!"

4. ارسال آیتم های ناخواسته

به طور معمول شما باید سه روز سعی کنید در لباس و تکمیل روند بازگشتاما داشتن دستور داد در طول COVID-19 گیر چلسی تا به حال تمدید بازه زمانی از 10 روز است.

شما می توانید با ورود به حساب خود را آنلاین و یا در برنامه برای تکمیل روند.

تبلیغات

Stitch Fix item feedback survey including size, style, fit/cut, quality and price rating scales.

از شما خواسته می شود برای رای دادن به هر یک از آیتم با استفاده از مقياس رضايت سیستم. این اجازه می دهد تا به شما برای بازخورد خود را در اندازه و سبک مناسب/برش با کیفیت و قیمت هر قطعه. سپس شما می توانید انتخاب کنید به ارز مورد نگه داشتن آن و یا بازگشت از آن.

آخرین پرداخت مرحله قبل از اینکه شما پرداخت برای چیزهایی که شما در حال نگه داشتن یک نقد و بررسی از سبک خود را بر میدارد. اگر شما خوشحال با آنچه که آنها را برای شما, شما می توانید بپرسید برای یک سبک جدید.

Stitch Fix feedback form asking about personalization, style, satisfaction, the next order and additional comments

وقتی که شما آماده را به سادگی در این موارد ناخواسته در قبل از برچسب USPS بازگشت کیسه و ارسال آنها را در راه خود را.

چقدر کوک ثابت هزینه ؟

با کوک ثابت وجود ندارد نیاز به عضویت یا اشتراک. شما با پرداخت 20 دلار هزینه یک ظاهر طراحی شده برای هر یک از "رفع" که شما سفارش خود را پوشش سبک زمان و تخصص است. البته, اگر شما را انتخاب کنید به نگه داشتن هر یک از موارد در حمل و نقل خود را 20 دلار پرداخت خواهد شد که نسبت به کل.

دوباره, دیگر از یک ظاهر طراحی شده هزینه شما پرداخت فقط برای لباس های شما را انتخاب کنید به نگه داشتن. حمل و نقل/بازگشت همیشه رایگان.

تا آنجا که واقعی لباس, قیمت ها متفاوت خواهد بود و بر اساس چه سبک خود را انتخاب کرده است برای شما. زمانی که چلسی قرار می گیرد او سفارش اینجا چقدر هر قطعه او دریافت هزینه برای نگه داشتن:

مورد لباس قیمت
بازار و صنوبر پیراهن $58
بازار و صنوبر پیراهن $54
صورتی شبدر پیراهن $54
جودی شلوار جین آبی $58
کفش های Keds $50

"من می خواهم بگویم این موارد هزینه کمی بیشتر از آنچه که من به طور معمول صرف" گفت: چلسی. "به عنوان قیمت معمولا اولین چیزی که به نظر من وقتی که می آید به خرید لباس من کنجکاو به دانستن اگر لباس آنها فرستاده شده بودند مشخص شده و یا ارزان تر در جایی دیگر."

او در بر داشت که دو تا از این پیراهن ها که بازار و صنوبر است که یک برچسب منحصر به فرد برای کوک ثابت. صورتی شبدر بالا و جودی شلوار جین آبی بودند که تنها از طریق آنلاین فروش مجدد فروشگاه مانند Poshmark و ThredUp اما آنها ارزان تر در این سایت. این کفش Keds شد 50 دلار با کوک ثابت اما چلسی در بر داشت آنها را برای $44.99 با حمل و نقل رایگان در Zappos.com.

تبلیغات

Keds shoes price comparison between Stitch Fix ($50) and Zappos.com ($44.99).

در نهایت قیمت لباس به نظر می رسد شبیه به رقبای اما به احتمال زیاد نمی تواند مطلق بهترین معامله در دسترس. آن را تا به شما برای تعیین اینکه آیا به راحتی از آنلاین سبک با ارزش است ممکن است تفاوت در قیمت.

آنچه در دسترس در کوک ثابت ؟

کوک ثابت سفارشی انتخاب های در دسترس هستند در زنان و مردان و کودکان را اندازه/styles. جعبه خود را ممکن است شامل ترکیبی از tops و پایین و لباس بیرونی لایه های طلا و جواهر, کفش و/یا لوازم جانبی.

این شرکت در حال حاضر حمل اندازه های زیر:

  • زنان: 0-24W و XS-3X
  • مردان: XS-3XL
  • بچه ها: 2T-14

وقتی که می آید به مارک های وجود دارد هیچ کمبود تنوع در کوک ثابت. شما به طور مداوم در چرخش انتخاب از بیش از 1000 مارک های معروف و برچسب های منحصر به فرد. برخی از مارک های انجام شده توسط کوک ثابت شامل TOMS, Kate Spade, Sperry کول هان دولچه ویتا و بسیاری دیگر.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد کوک رفع لباس در وب سایت شرکت.

چگونه به لغو کوک ثابت

شما می توانید لغو به طور خودکار تجدید کوک رفع اشتراک در هر زمان با ورود به حساب خود را. شما همچنین می توانید انصراف از یک واحد تحویل آنلاین. توجه داشته باشید که هنگامی که شما بوده ام به اتهام هزینه یک ظاهر طراحی شده برای حمل و نقل شما نیاز به تماس با کوک ثابت برای لغو گزینه های.

اگر شما را امضا کرده تا به صورت اتوماتیک رفع می توانید تغییر دهید که چگونه اغلب شما دریافت حمل و نقل و یا سوئیچ به بر روی تقاضا برنامه ریزی. اگر شما در میانهی شب امضا برای تکرار محموله وجود دارد بدون لغو لازم است! به سادگی ورود به سیستم و نشان می دهد که شما آماده برای یک "ثابت" هنگامی که شما می خواهم بعدی خود را حمل و نقل.

برای اطلاعات بیشتر در مورد لغو دیدار با کوک ثابت بخش پرسش و پاسخ.

افکار نهایی

به طور کلی کوک ثابت ممکن است یک سرویس عالی برای سعی کنید اگر شما به دنبال گسترش کمد لباس خود را, سعی کنید سبک های جدید و یا کاهش زمان صرف شده برای خرید. اما شما ممکن است نا امید اگر شما به دنبال برای پایین ترین قیمت ممکن بر روی لباس.

تبلیغات

از آنجا که هیچ عضویت در حمل و نقل و یا بازگشت هزینه 20 دلار هزینه یک ظاهر طراحی شده به نظر می رسد مانند یک قیمت کوچک به پرداخت برای امتحان کردن این سرویس. آن را به خصوص ارزش آن را اگر شما را انتخاب کنید به نگه داشتن چیزی در سبک خود را می فرستد!

"در پایان این تجربه من بود و خیلی خوشحال با تمام مراحل کار گفت:" چلسی. "من حتی نگهداری کفش!"

برای شروع بازدید کوک ثابت آنلاین و یا دانلود این برنامه و ایجاد یک حساب کاربری برای پر کردن یک ظاهر طراحی شده خود ، اگر شما تصمیم می گیرید که شما می خواهم این سرویس هنگامی که شما آن را امتحان کنید شما می توانید انتخاب کنید برای دریافت "رفع" بر روی تقاضا و یا ثبت نام به صورت خودکار حمل و نقل.

آیا شما تا کنون مورد استفاده کوک ثابت یا مشابه آنلاین یک ظاهر طراحی شده ، به ما بگویید که در مورد تجربه خود را در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com مطالب به شما کمک کند صرفه جویی در لباس:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن