Spotify در است اضافه کردن یک گروه جلسات حزب حالت است که قطعا نمی تواند ردیف

است وجود دارد یک فرد در خانه خود تأکید کرده است که حکومت استبدادی بیش جمعی بلوتوث بلندگو ؟ خوب یک Spotify در

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

است وجود دارد یک فرد در خانه خود تأکید کرده است که حکومت استبدادی بیش جمعی بلوتوث بلندگو ؟

خوب یک Spotify در حق بیمه ویژگی در حال حاضر در تست به زودی می تواند به شکستن آن معاون-مانند مدتها بیش از این آهنگ است که بسیاری از مردم برای رسیدن به آن سر و صدا لغو هدفون.

Spotify در جلسات گروه را قادر خواهد ساخت تا دو Spotify در حق بیمه کاربران برای به اشتراک گذاشتن کنترل پخش. این می تواند یک راه خوب برای شنوندگان در زیر همان سقف (یا همان Wi-Fi) برای اضافه کردن آهنگ ها به صف پخش و یا به سادگی به جست و خیز آهنگ آنها کاملا نمی توانند رعایت کنند. هر گونه تغییر منعکس خواهد شد بر روی دستگاه های در زمان واقعی است.

Spotify می گوید: از ویژگی های خواهد شد موفق از Spotify اتصال را فشار دهید در داخل برنامه را قادر می سازد که کاربران را انتخاب کنید که متصل speaker(s) آنها به اشتراک گذاری موسیقی است. برای جلسات گروه یک کاربر می تواند با ارسال یک دعوت از دیگران برای پیوستن به, از طریق یک scannable کد.

مرتبط: چگونه برای همگام سازی لیست پخش Spotify در با دوستان

البته خطر ابتلا به این ویژگی سوءاستفاده از حد دلخوری از دیگر اعضای خانواده اما امیدوارم آن را منجر به دموکراتیک تر موسیقی متن فیلم. Spotify نشده اعلام کرد که قصد دارد به رول از این قابلیت برای همه کاربران از این سرویس فقط رتبهدهی نشده است اما گفته The Verge آن را "ادامه خواهد داد به تکامل تجربه در طول زمان بر اساس بازخورد کاربر."

از ویژگی های خوب جدید جوشیدن برای Spotify در پرداخت مشتریان که دیده می شود مزایای خود را خورده دور در پایین این سال به عنوان Spotify در به دنبال تعامل با کاربران از آن رایگان برنامه و سر تهدید اپل موزیک.

Spotify در حال حاضر ارائه می دهد توانایی برای ساخت مشارکتی لیست پخش در حالی که خانواده ترکیبی از ویژگی های به ارمغان می آورد با هم مخلوط شامل موسیقی از تمام اعضای حق بیمه طرح خانواده.

آیا شما فکر می کنم جلسات گروه شروع خواهد شد و یا متوقف کردن بیشتر دعوا بر سر که به کنترل بیش از این آهنگ ؟ اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن