Spotify قطره ترین آن محدود از ویژگی های – سلام به نامحدود کتابخانه

در حالی که پیشگام جریان سرویس Spotify باز ما به یک جهان که در آن 50 میلیون آهنگ در نوک انگشتان ما این شرکت هنو

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

در حالی که پیشگام جریان سرویس Spotify باز ما به یک جهان که در آن 50 میلیون آهنگ در نوک انگشتان ما این شرکت هنوز هم محدودیت های قرار داده شده در موسیقی ما می تواند خود تماس بگیرید.

پس از سال ها از pestering از آن وفادار حق بیمه مشترکان این شرکت در حال حاضر برداشته 10,000 آهنگ محدودیت آهنگ است که می تواند اضافه شده به کتابخانه موسیقی شخصی خود. در حال حاضر شما می توانید سر و صدا است که مانند قلب به عنوان بسیاری از آهنگ ها و آلبوم و لیست پخش به عنوان شما می خواهید.

ترکیب آمد در توییتر از Spotify توسعه دهنده Felipe O. Carvahlo که گفت: محدودیتی در دوست game آهنگ ها بود "نه بیشتر." این حد از 10 ، 000 آهنگ دانلود کنید برای پخش آنلاین در محل باقی می ماند.

Carvahlo نوشت: "پس از امروز شما می توانید اضافه کردن به عنوان بسیاری از آهنگ های که دوست دارید به شما دوست game, آهنگ در Spotify در. من مشغول به کار با یک تیم کوچک در refactoring لازم برای این کشش در حالی که برای در حال حاضر. بسیار خوشحال برای دیدن این بالاخره."

مرتبط: بهترین خدمات جریان موسیقی

تا به حال کاربران گفته شده است که آنها نیاز به حذف برخی از آهنگ ها یا آلبوم ها را از کتابخانه خود را بخش به منظور اصلاح خود "حماسه مجموعه است." بازگشت در ماه مارس Spotify مدیر عامل دانیل Ek وعده داده است این بود که محفوظ است و آن را در حال حاضر نورد از به توده ها.

در یک جامعه جدید پست Spotify در حال حاضر می گوید این "اجتناب است که احساس اضطراب که به نظر می رسد هنگامی که شما در حال تصمیم گیری برای صرفه جویی در, فول آلبوم انتخاب کنید و یا تک آهنگ در انتظار 'حماسه مجموعه دوست من' pop up."

این تغییر بوده است مدت زمان طولانی در آینده با کاربران ثبت شده به عنوان درخواست آن را به عنوان دور برگشت به عنوان 2014 در 'ایده های ارز" است که دریافت بیش 12,500 رای. در سال 2017, Spotify گفت: "در حال حاضر ما اصلا برنامه ای برای گسترش موسیقی خود را محدود می کند. دلیل است که کمتر از 1 درصد از کاربران آن برسد."

آیا بیش از 1 ٪ از مردم در حال حاضر هدف قرار دادن که از 1000 آهنگ از حد نامشخص است. اما برای کسانی که این بسیار عالی است, دیر, اخبار.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن