جایزه بزرگ اسپانیا 2020: چگونه به تماشای F1 اقدام

اسپانیایی جایزه بزرگ 2020 : لوئیس همیلتون جلوتر از Valtteri Bottas پس از فین دوباره ترک Silverstone و نه ناراح

توسط POSHTIBANNEWS در 25 مرداد 1399

اسپانیایی جایزه بزرگ 2020 : لوئیس همیلتون جلوتر از Valtteri Bottas پس از فین دوباره ترک Silverstone و نه ناراحت کشیدند. با این حال، مرسدس در این مسابقه پیروز نشد، چرا که مکس ورستابن به راحتی از پیکان های نقره ای شکست خورد تا به عنوان دوم قهرمانی دست پیدا کند. این آخر هفته به احتمال زیاد به بازگشت به این معنی اگر اولین و دوم تمرین جلسات هر گونه شواهد. یک شگفتی وجود دارد به عنوان Romain Grosjean موفق به ناب پنجم در هاس، در حالی که هر دو سباستین Vettel و الکس آلبن از سرعت هم تیمی خود را خاموش بود. با مرسدس به دنبال بسیار شادتر با وجود درجه حرارت بالا، هر دیگری می تواند آن را از دیگر تعطیلات آخر هفته تسلط مرسدس متوقف کند؟

راهنمای ما توضیح می دهد که چگونه برای گرفتن این آخر هفته اقدام جایزه بزرگ اسپانیا، از جمله کانال ها و زمان انگلستان برای مسابقات تمرین، مقدماتی و، البته، رویداد اصلی است. به علاوه، چگونه همه چیز را جریان زندگی می کنند و اطلاعات خود را امن نگه دارید.

چگونه به تماشای جایزه بزرگ اسپانیا 2020

جایزه بزرگ اسپانیا به طور زنده در آسمان ورزشی F1 نشان داده خواهد شد. در اینجا زمان بریتانیا برای برنامه مسابقه:

شنبه، 15 اوت

  • 10.45am − اسپانیایی GP تمرین سه
  • 2.00pm − اسپانیایی جایزه بزرگ مقدماتی

یکشنبه، 16 اوت

  • 2:10 pm − اسپانیایی جایزه بزرگ

جایزه بزرگ اسپانیا 2020 – کانال تلویزیون و جزئیات جریان زندگی می کنند

اگر شما مشترک آسمان، شما می توانید در آسمان ورزشی F1، آسمان ورزشی رویداد اصلی و آسمان یک کوک. همچنین می توانید با استفاده از برنامه موبایل Sky Go، بدون هیچ هزینه اضافی، این اقدام را آشکار نگاه کنید. در اینجا برخی از سریع لینک به شما کمک کند:

اگر شما لذت بردن از جریان محتوا آنلاین، پس از آن ضروری است که شما همچنین اطلاعات خصوصی خود را ایمن نگه دارید در حالی که گشت و گذار در وب است. این آسان تر از همیشه برای هکرها به شبکه شما نفوذ و سرقت اطلاعات شخصی خود را، اما نه با VPN در دست. ما چندین VPN در اینجا Trusted Reviews در بررسی های مورد اعتماد تست و دست برداشت بهترین معاملات VPN که در حال حاضر در دسترس هستند برای راحتی شما.

اگر شما مشتری آسمان نیستید، اما به شدت نمی خواهید به دست اقدام این آخر هفته، شما می توانید انتخاب کنید تا در حال حاضر تلویزیون پاس ورزشی، که شما را به مجموعه ای از هر دو £ 9.99 (برای یک روز پاس)، £ 14.99 (برای یک پاس هفته). بدیهی است که پاس هفته بهترین ارزش برای متعصبF1 است، به خصوص اگر شما یک برنامه رایگان در هر دو شنبه و یکشنبه.

اکنون تلویزیون آسمان ورزش هفته پاس

جایزه بزرگ اسپانیایی 2020 برجسته

شما نیاز به سر به کانال 4 و یا تمام 4 وب سایت زیر برای خدمات در تقاضا لینک شده است.

نکات برجسته برای مقدماتی شروع می شود در 6.30 بعد از ظهر روز شنبه, در حالی که جایزه بزرگ برجسته در 6.30 بعد از ظهر در یکشنبه 16th.

متناوباً، می توانید با استفاده از برنامه ٔ همهٔ ۴ موبایل، این عمل را تماشا کنید:

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن