سونی 48 اینچ A9 OLED است گران تر از LG OLED48CX

سونی رسما تایید کرد قیمت گذاری جدید آن 48 اینچ A9 OLED و آن را گران تر از ال جی تلاش است. سونی اعلام کرده و از

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

سونی رسما تایید کرد قیمت گذاری جدید آن 48 اینچ A9 OLED و آن را گران تر از ال جی تلاش است.

سونی اعلام کرده و از آغاز پیش سفارش برای آن KD-48A9 استاد سری OLED با قیمت تعیین شده در £1799/€2149.

مرتبط با: همه سونی 8K OLED و تلویزیون براویا

که بیش از ما انتظار داشتند به عنوان برخی از خرده فروشان آنلاین قرار دادن یک حفره یا سوراخ £1699 در اجرا به اعلام. قیمت KD-48A9 مسابقات قیمت KD-55A8 OLED و آن را نیز بدان معنی است که KD-48A9 OLED است گران تر از LG OLED48CX. آن tilts نفع بیشتری نسبت به ال جی برای هر کسی که به دنبال خرید یک OLED در اندازه کوچکتر.

پس چه سونی برای برخی از خریداران? مثل تعدادی از آن بالا تلویزیون برای 2020, تصویر طراحی شده توسط بالای محدوده X1 نهایی پردازنده که تجزیه و تحلیل تصویر بهتر را مقابل تکنولوژی OLED برای اوج روشنایی و واقعی تر تصاویر. پیکسل کنتراست تقویت کننده افزایش رنگ و کنتراست در مناطق روشن تصویر برای بیشتر در عمق بافت ظریف و کمک در ارائه OLED را مشخصه سیاه خالص سطوح.

Sony X-Motion Clarity تکنولوژی که همچنین به نظر می رسد در A8 OLED کمک می کند تا تولید صاف و روشن شدن تصاویر با حرکت سریع اجسام به حداقل رساندن تاری در حالی که همچنین حفظ روشنایی بیشتر است. با توجه به Sony شهرت عالی برای کنترل حرکت ما امیدوار A9 همچنان که سطح عملکرد.

حتی اگر آن را کوچکتر پنل A9 گنجانیده شده است آکوستیک سطح صوتی تبدیل می شود که صفحه نمایش را به یک بلندگو. صفحه نمایش به آرامی ارتعاش توسط محرک است که نشستن در زیر پنل برای تولید صدا و قرار دادن این صدا به رانندگان کمک می کند تا به صورت دقیق تر قرار دادن افکت بر روی صفحه نمایش. نیز وجود دارد یک ساب ووفر در عقب دستگاه برای کمک بیشتر باس سنگین soundtracks.

این A9 نگه می دارد و با نام تجاری باریک یک تخته سنگ طراحی مینیمالیستی زیبایی و محجوب طراحی. آن را نیز قادر به تنظیم تصویر و صدا به اطراف آن با محیط بهینه سازی. این یک تکنولوژی است که با استفاده از تلویزیون حسگر نور برای تنظیم روشنایی صفحه نمایش با توجه به اینکه این نور و یا تاریک است. با صدای A9 می تواند تشخیص اشیاء در یک اتاق است که می تواند جذب صدا و سازگار با راه شنیداری تحویل داده شده است را جبران کند.

ویژگی های دیگر عبارتند از Netflix کالیبره حالت برای استودیو عکس با کیفیت. آن را پشتیبانی IMAX افزایش استانداردهای کیفیت بالاتر تصویر و صدا وجود دارد پشتیبانی از Dolby Vision, Dolby Atmos AirPlay 2 و HomeKit. ما در حال فرض کنید تلویزیون اپل برنامه است که هنوز هم در مسیر راه اندازی بعد از این سال.

KD-48A9 در دسترس برای قبل از سفارش در حال حاضر و با توجه به فروش در پایان ماه اوت

A9 استاد OLED سری

  • KD-48A9 – £1799/€2149

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن