سونی WH-1000XM4 − چه انتظار از بی سیم بیش از گوش

متعدد نشت نشان می دهد که سونی است که شاخص های یک جفت جدید از سر و صدا لغو هدفون به احتمال زیاد به نام WH-1000X

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

متعدد نشت نشان می دهد که سونی است که شاخص های یک جفت جدید از سر و صدا لغو هدفون به احتمال زیاد به نام WH-1000XM4.

با تعدادی از نشت آن به نظر می رسد برخی از ما خواهید بود با دیدن آخرین هدفون سونی به خوبی در نظر گرفته noise-cancelling محدوده زمانی این سال است.

تا کنون دیده ایم تصاویر از آنچه که ادعا می شود جدیدترین نسخه پیش نویس راهنما و لیست فروشندگان در هر دو ایالات متحده و اروپا است.

آنچه شما می توانید انتظار از سونی سر و صدا لغو بیش از-گوش?

مرتبط: بهترین سر و صدا لغو هدفون

هنگامی که سونی WH-1000XM4 شود منتشر شده است ؟

سونی WH-1000XM3 شده اند برای نزدیک به دو سال و سونی تمایل دارد به روز رسانی خود را 1000X سری هر چند سال.

اول قابل توجه نشت FCC مثال در دسامبر 2019 تحت XM4 نام, به گزارش The Verge. این گمان وجود دارد آنها می تواند رونمایی در CES 2020, اما نشان می دهد با گذشت هیچ اطلاعیه.

به احتمال زیاد مرحله برای XM4 هدفون بی سیم آشکار خواهد شد IFA در ماه سپتامبر. سونی اعلام کرد نسخه های قبلی در برلین مبتنی بر رویداد بنابراین آن را حس برای نگه داشتن سنت. IFA سال 2020 است که هنوز هم رفتن البته در یک فرمت جدید در خط با کروناویروس مشاوره. اگر هدفون در حال رفتن به می شود اعلام کرد در هر نقطه ما می خواهم قرار دادن پول در IFA.

دیگر به بیرون درز اطلاعات حاکی از اواخر ماه اوت و اوایل سپتامبر فاش می شود کاملا محتمل است. خال خال در یک سند رسمی از سونی بلژیک/هلند (اوه) سند با عنوان "SBNL صوتی محاکمه مدل های تابستان' و ذکر شده در سند هستند XM4. فرض کنیم آنها انجام برخی از تست های پیش از راه اندازی رسمی.

چقدر سونی WH-1000XM4 هزینه ؟

نسخه های قبلی این هدفون – که MDR-1000X, WH-1000XM2 و WH-1000XM3 – آیا تا به حال قیمت £349. کمی وجود دارد به پیشنهاد جدید بیش از گوش خواهد بود هر گونه متفاوت است.

که بیشتر تایید توسط بهترین خرید ما آپلود لیست فروش با قیمت $349.99 به عنوان در بر داشت توسط Walkman وبلاگ.

هدفون نیز ظاهر شده و حذف شده از خارج به ما خرده فروش لهستانی X-kom و جمهوری چک خرده فروش آنلاین elvia pro. همه سایت ها نشان داد WH-1000XM4 خواهد بود قیمت در خط با پیشینیان خود است.

مرتبط: بهترین هدفون بی سیم

چه ویژگی های خواهد سونی WH-1000XM4 داشته باشد ؟

از انواع نشت WH-1000XM4 طراحی به نظر می رسد تکامل نه انقلاب. که کاملا تعجب آور با توجه سونی به احتمال زیاد نمی خواهید به شدت تغییر یک فرمول برد.

اورتون Favretto کشف آنها را در یک Anatel مثال برزیل – نسخه FCC – و پس از آن ارسال شده تصاویر. شما تقریبا می تواند اشتباه آنها را برای یک جفت دیگر از WH-1000XM3. طرح رنگ شبیه به ارتباط فیزیکی باقی می ماند و مشخصات همان است.

Anatel مثال آمد با یک دستورالعمل کتابچه راهنمای کاربر به عنوان به خوبی. در حالی که دستی ناتمام است, اطلاعات در آن را نشان می دهد, هدفون,' مشخصات بهبود یافته است. عمر باتری تا از 36 ساعت به 40 استفاده می شود که منفعلانه (یعنی با کابل هدفون) و ANC در سطح حداکثر. بلوتوث خواهد بود 5.0 تنظیمات و پس انداز به نظر می رسد ساخته شده اند در مصرف برق پایین از 8W 2W.

نیز وجود دارد یک ویژگی جدید به عنوان "صحبت می کنند را به گپ زدن". آن را به احتمال زیاد یک مرجع به صدای دستیاران که ممکن است نشان می دهد کنترل دست آزاد. در حال حاضر, الکسا, گوگل, دستیار و سیری فعال هستند با یک لمس یک دکمه تا شاید این امکانات حذف نیاز به یک دکمه فیزیکی در همه.

تغییرات دیگر شامل جدید دکمه های سفارشی احتمالا برای تنظیم ANC سطوح. و شاید آن را فقط به چشم ما اما این بالشتک به نظر می رسد بزرگتر است. با توجه به چگونه راحت XM3 بودند بیشتر از این نمی خواهد بد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن