سونی رونمایی آن ZV-1 دوربین دیجیتال با هدف Vloggers و اثرگذارندهها

این vlogging مفهوم است که هنوز هم بسیار زنده و هست و اگر شما به دنبال برای شاید هاپ بر روی ارابه موسیقی به طور

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

این vlogging مفهوم است که هنوز هم بسیار زنده و هست و اگر شما به دنبال برای شاید هاپ بر روی ارابه موسیقی به طور طبیعی شما در حال رفتن به نیاز به یک دوربین. در مورد گوشی خود را کاملا قطع آن را به عنوان یک vlogging دوربین و یا شاید شما می خواهید چیزی کمی کیفیت بهتر با ویژگی های اضافی و سپس سونی تا به شما پوشانده شده است.

تبلیغات

این شرکت رسما اعلام کرد جدید خود را جمع و جور دوربین های دیجیتال در قالب Sony ZV-1. شرکت اذیت شد راه اندازی آن فقط در هفته گذشته و در حال حاضر به نظر می رسد مانند دوربین پرده برداری شده است در تمام رسمی خود را هر چند به بیرون درز تصاویر منجر به اعلام قطعا کشته هیچ شگفتی ما انتظار می رود.

از نظر طراحی ZV-1 به نظر می رسد مانند سری RX100 و سهام برخی از سخت افزار خود را به عنوان به خوبی. این شامل همان 1 اینچ 20MP انباشته سنسور است که همچنین می تواند بر روی RX100 VII. اما از نظر لنز ZV-1 خواهد آمد با یک 24-70mm لنز موجود در یک RX100 دوربین همراه با یک f/1.8 دیافراگم است که باید کمک به ایجاد که مورد نظر پس زمینه تار اثر بوکه.

سونی قطعا موقعیت این را به عنوان یک ویدیو متمرکز بر دوربین به دلیل پنجره های فالش از بین رفته است. در خود جای داده است که سه کپسول میکروفون است که می آید با یک شیشه که سونی ادعا ارائه خواهد شد بهبود کیفیت صدا. نیز وجود دارد یک عقب منظره یاب صفحه نمایش است که در حال حاضر چرخش به سمت به جای به بالا.

سونی همچنین آمده است که آنها در حال برنامه ریزی در نهایت به معرفی قابلیت های وب کم به دوربین در تاریخ بعد به طوری که می تواند به ارزش نگه داشتن یک چشم را برای به عنوان به خوبی. سونی ZV-1 است که در قیمت 800 دلار و در دسترس برای قبل از سفارش.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره دوربین های دیجیتال و سونی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن