سونی ممکن است محدود PS5 سفارشات به هر خانوار

سونی PS5 انتظار می رود که منتشر شد بعد از این سال. با توجه به محبوبیت این سری پلی استیشن در کل ما انتظار داریم

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

سونی PS5 انتظار می رود که منتشر شد بعد از این سال. با توجه به محبوبیت این سری پلی استیشن در کل ما انتظار داریم که وجود دارد به احتمال زیاد عجله پارسه مشتاق به محل سفارشات خود را. به منظور اطمینان حاصل شود که علاقهمندان به بازی خواهد بود قادر به خرید این کنسول به نظر می رسد که سونی می تواند با استفاده از یک اقدام پیشگیرانه است که در حد یک کنسول خرید ازای هر خانوار است.

تبلیغات

این است که با توجه به یک پست در ق است که در آن جزئیات باطن کد برای پلی استیشن مستقیم که در آن نشان می دهد که تنها یک خانواده ممکن است به منظور PS5 یک در یک زمان. احتمالا این کار انجام شود برای جلوگیری از مردم را از خرید چندین دستگاه در یک بار به منظور فروش آنها را در قیمت های بالاتر با توجه به پتانسیل عرضه محدود در شروع است.

که می شود گفت این نیز به نظر می رسد در خط با گزارش قبلی که پیشنهاد کرد که سونی تولید می تواند به عنوان بسیاری از 4 میلیون اضافی PS5 واحد برای دیدار با تقاضا. سونی پیش بینی شده است به تولید حدود 5-6 میلیون واحد, اما گزارش اخیر ادعا می کنند که این تعداد ممکن است افزایش یافته است به 9-10 میلیون همانطور که سونی پیش بینی می کند که می تواند وجود داشته باشد بیشتر در تقاضا با توجه به پارسه گیر بودن در خانه به دلیل بیماری همه گیر.

ما مطمئن هستیم که اگر این محدودیت ها دقیق هستند بنابراین ما باید منتظر کنسول واقعی قبل از دستور برای رفتن زندگی می کنند برای اولین بار است که در این نقطه در زمان حدس و گمان است.

در زمینه بازی >شایعه. بیشتر بخوانید درباره Ps5 و سونی. منبع: gamesradar



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب