سونی در حال برنامه ریزی یک PS5 دیجیتال آشکار رویداد برای هفته آینده – گزارش

ما منتظرش بوده ام برای چند ماه اضافی برای اخبار در مورد پلی استیشن 5 و پتانسیل خود را انتخاب و گزارش های اخیر

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

ما منتظرش بوده ام برای چند ماه اضافی برای اخبار در مورد پلی استیشن 5 و پتانسیل خود را انتخاب و گزارش های اخیر نشان می دهد سونی تنظیم شده است برای برگزاری یک رویداد مهم در هفته آینده.

با توجه به یک گزارش جدید از بلومبرگ جیسون Schreier و یک تعداد انگشت شماری از دیگر منابع صنعت شرکت خواهد کرد ظاهرا برگزاری دیجیتال آشکار رویداد در یکشنبه, ژوئن 3rd. این است که تنها یک هفته دور, بنابراین ما تصور اعلام قریب الوقوع است اگر آن را به تصویب می آیند.

خودی هشدار داده اند که زمان دقیق و محتوای این رویداد در شار و می تواند موضوع را به تغییر در کوتاه مدت متوجه. اما ما در انتظار تعدادی از عناوین اصلی برای ایجاد یک ظاهر که برخی از آنها می تواند راه اندازی انحصاری برای آینده کنسول.

فراتر از اصطلاحات پر tech آشکار و شمردهای آشکار برای Dualsense کنترلر سونی نگه داشته است فوق العاده آرام در مورد PS5. این امر به ویژه هنگامی که در مقایسه با آنها به مایکروسافت که در حال حاضر به نمایش نگاه خود را به نسل بعدی کنسول در کنار ده ها تن از بازی های آینده و ویژگی های.

گذشته از یک نگاه اجمالی در پلت فرم بازی ها, کتابخانه, شاید سونی نیز با استفاده از این رویداد به عنوان یک oppurtunity به نمایش گذاشتن پتانسیل ویژگی های است که می تواند کمک به آن را به ایستادگی کردن در بالای رقابت است. ما در حال صحبت کردن در زمان بارگذاری ری-ترسیم تصاویری و شاید حتی یک ایده چگونه PS5 رسیدگی خواهد شد سازگاری.

ما خواهید بود گزارش در تمام اخبار آن را به عنوان ظهور و خواهد بود مطمئن شوید که برای به روز رسانی این داستان را زمانی که و اگر شایعه رویداد به طور رسمی اعلام کرد. ما در حال عبور از انگشتان ما برای demon's Souls بازسازی افق صفر سحر 2 و شاید حتی شایعه احیای Silent Hill که گزارش ها نشان می دهد خواهد بود PS5 منحصر به فرد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن