سونی تضمین PS5 راه اندازی نمی شود به تعویق افتاد Covid-19

Coronavirus تا به حال تاثیر بسیار زیادی در بازی و تکنولوژی, صنایع, اما مداوم مسائل را نمی بینیم تاریخ انتشار ب

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

Coronavirus تا به حال تاثیر بسیار زیادی در بازی و تکنولوژی, صنایع, اما مداوم مسائل را نمی بینیم تاریخ انتشار برای PS5 تحت فشار قرار دادند به گفته سونی.

در این شرکت به تازگی منتشر شده بیانیه های مالی خود را برای سال مالی پایان مارس 31, سونی ساخته شده چند سخنان در رابطه با آینده کنسول.

یکی از قابل توجه گزیده ای از این بیانیه آمده است:

"با توجه به راه اندازی پلی استیشن 5 اگر چه عواملی مانند کارکنان کار از خانه و محدودیت در مسافرت های بین المللی ارائه کرده اند برخی از چالش ها در رابطه با بخشی از فرایند آزمون و مدرک تحصیلی از خطوط تولید و توسعه و پیشرفت است و با راه اندازی کنسول برنامه ریزی شده برای سال 2020 فصل تعطیلات. در این نقطه در زمان عمده مشکلات بوجود آمده اند و نه در بازی نرم افزار توسعه خط لوله برای سونی خود اول studios یا شرکای آن' studios."

مرتبط: بهترین PS5 بازی های تایید شده و شایعه عناوین در حال آمدن برای پلی استیشن 5

این زیر پیشنهاد – از نشت اخیر – که PS5 می تواند برنامه ریزی شده برای اکتبر تاریخ انتشار. یک لیست شغلی در سونی سرگرمی های تعاملی به عنوان پیشنهاد بسیار اگر چه این ادعا از آنجا رد شده است.

در حالی که سونی در اینجا اذعان به تجربه برخی از مشکلات در طول coronavirus بحران این هم درست است که بازی یکی از معدود صنایع برای دیدن برخی از اثرات مثبت. همانطور که بیشتر مردم در خانه گیر کرده و قادر به کار و یا در برخی موارد ترک خانه – بازی تبدیل شده است بسیار محبوب است.

نیمی از 18-34 سال سن دارند بیشتر بازی های ویدئویی بیش از حد معمول در هر هفته با توجه به کام اسکور مطالعه است. سونی گزارش همچنین منابع این رشد در نسل فعلی و متعلقات کامل با ویروس های مربوط به مشکلات در زنجیره تامین است.

"شده است وجود دارد کمی تاثیر بر تولید سخت افزار PS4 به دلیل مسائل در جزء زنجیره تامین تقاضا در کوتاه مدت است که خطاب با موجودی فعلی و فروش می روند خوبی است. فروش بازی نرم افزار که دانلود از این شبکه و همچنین PS Plus و پلی استیشن در حال حاضر (PS در حال حاضر) شماره مشترک را به طور قابل توجهی افزایش یافته است."

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020 – 13 عناوین شما قطعا باید در مجموعه خود

از آن خواهد شد کمک بزرگی برای طرفداران پلی استیشن به شنیدن این که PS5 تاریخ انتشار نمی تواند تحت فشار قرار دادند. با ورود نسل بعدی سخت افزار مناسب در اطراف گوشه, پیش بینی است و ساختمان برای بازی است که به مرکز صحنه در جدید کنسول ها. ما نمی توانیم صبر کنید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن