سونی تایید برنامه جدید دوربین A7S در این تابستان

سونی A7 سری از دوربین های بدون آینه در انواع مدل ها. اگر شما یک نور کم عکاس و یا کسی که ترجیح میدهد یک دوربین

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

سونی A7 سری از دوربین های بدون آینه در انواع مدل ها. اگر شما یک نور کم عکاس و یا کسی که ترجیح میدهد یک دوربین است که بیشتر ماهر در عکسبرداری در نور کم و سپس A7S سری یک به ارزش چک کردن اگر چه حرکت نزولی این است که از آن شده است بسیاری از سال پس از Sony داد و آن را به روز رسانی.

تبلیغات

اما خبر خوب این است که اگر شما بوده ام به دنبال به جلو برای سونی به روز رسانی A7S صف این شرکت تایید کرده است در مصاحبه با DPreview که یک مدل جدید راه اندازی خواهد شد در این تابستان. با توجه به Sony exec کنجی Tanaka او تایید کرده است که یک جانشین A7S دوم خواهد شد به زودی.

"ما درخواست های بسیاری به خصوص از حرفه ای تصویری سازندگان محتوا و تایید می کنم که یک جانشین Alpha 7S دوم خواهد بود که بعد از این تابستان." تاناکا همچنین اشاره می کند که "همه چیز" در مورد این مدل جدید خواهد بود, بنابراین اگر شما نگران بودند که این فقط ممکن است برخی از به روز رسانی جزئی برای دلجویی از مشتریان شما ممکن است در یک مبارک تعجب.

تاناکا بدیهی است که نمی شیرجه رفتن به ویژگی های جدید A7S مدل اما وقتی پرسیده شد که چه نوع از ویژگی های کاربران درخواست شده است برای او یادداشت چیزهایی مانند ویدیو 4K در 60fps 10 بیتی 4:2:2 و غیره اما اینکه آیا یا نه آن را به یک اشاره از آنچه باقی مانده است دیده می شود.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره دوربین های دیجیتال, دوربین های بدون آینه و سونی. منبع: dpreview



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب