سونیک خارپشت فیلم عاقبت تایید شده است

زمانی که پارامونت برای اولین بار منتشر شد تریلر سونیک خارپشت فیلم آن مواجه شد با واکنش فوری و بیش از طراحی شخص

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

زمانی که پارامونت برای اولین بار منتشر شد تریلر سونیک خارپشت فیلم آن مواجه شد با واکنش فوری و بیش از طراحی شخصیت. این بود که شخصیت نگاه کرد چیزی شبیه به آنچه که طرفداران حق رای دادن بازی های ویدئویی می دانست و دوست داشت که منجر به این فیلم که با تاخیر در حالی که آنها دوباره طراحی.

تبلیغات

معلوم شد که این ممکن است یک ایده خوب به عنوان فیلم رفت و در را به خوبی برای خود را به عنوان دور به عنوان بازی ویدیویی فیلم نگران بودند به طوری که آن را مانند به نظر می رسد عاقبت به فیلم شده است رسما تایید کرد. این فیلم نیز خواهد بود برای بازگرداندن این تیم که در آن جف فاولر کارگردانی می خواهد در حالی که پت کیسی و جاش میلر خواهد شد و نوشتن اسکریپت.

این فیلم که گفته می شود در مراحل اولیه توسعه بنابراین هنوز هم وجود دارد هیچ کلمه ای در مصاحبه و یا یک تولید تاریخ شروع اجازه دهید تنها در زمانی که از آن خواهد شد اگر چه ما نمی شود جای تعجب نیست اگر اصلی بازیگران بود به ارمغان آورد که در آن بن شوارتز ابراز شخصیت اصلی در حالی که جیم کری بازی Dr. Robotnik.

اگر شما هنوز به تماشای Sonic the Hedgehog, شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که این فیلم پس از منتشر شده در اوایل سرگرمی در خانه. این است که به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که مجبور تئاتر به, که منجر به برخی از استودیو تصمیم به آوردن برخی از فیلم های خود را به صفحه اصلی سرگرمی زودتر از در نظر گرفته شده.

در زمینه بازی >عمومی. بیشتر بخوانید درباره سرگرمی, فیلم, سگا و سونیک. منبع: انواع



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن