کسی Cybertruck الهام گرفته از آیفون 11 و به نظر می رسد به عنوان عجیب و غریب به عنوان شما می خواهم انتظار

روسی تلفن سفارشی سازی شرکت خاویار از شما دعوت به "تبدیل شدن به صاحب یک افسانه زنده در جهان از گوشی های هوشمند"

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

روسی تلفن سفارشی سازی شرکت خاویار از شما دعوت به "تبدیل شدن به صاحب یک افسانه زنده در جهان از گوشی های هوشمند". این شرکت جدید Cybertruck الهام گرفته از آیفون 11 توسط هر دو مجنون و دیوانه گران است.

این شرکت در واقع ارائه souped تا نسخه از آی فون اپل 11 و آی فون 11 Pro اما این پیشرفت ها فقط پوست عمیق است.

عجیب, وعده یک "افسانه زنده" از یک گوشی است که در واقع یکی از بیشتر از متوسط عناصر خاویار استراتژی بازاریابی. رسیدن به قیمت گذاری از 'Cyberphone" و شما را حتی بیشتر شگفت زده و حتی اساسی ترین 64GB مدل تنظیم شما عظیم $7680. که در مقایسه نیست و به £729 (حدود 890) که پایه هزینه های تلفن مستقیم از اپل.

اگر شما می خواهید Cyberphone Pro شما باید به چنگال حتی بیشتر غیر قابل باور مبلغ آن را $19,900 برای نسخه 256GB. باور نکردنی است که به نظر می رسد خارج از بورس در زمان نوشتن.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

زرق و برق دار جدید پوشش است که با الهام از بدنام تسلا Cybertruck به عنوان یک بیانیه در خاویار سایت توضیح می دهد: "طراحی گوشی های هوشمند مبتنی بر مفهوم تیتر جدید-ساخت متقاطع مدل Elon Musk. خاویار ایجاد یک تغییر آی فون 11 Pro در تسلا Cybertruck سبک: در این دستگاه می توان ردیابی عمدی هندسه خطوط سادگی فرم و تنوع مواد."

مورد خود را محکم نقره ای با 18 قیراط طلا دکوراسیون – این دقیقا همان ظریف است.

با توجه به Cyberphone تبلیغاتی تصویری بود که رک و پوست کنده بسیار عجیب و غریب وجود دارد عمیق تر پیام به گوشی طراحی شده است. احتمالا با توجه به اندک ترجمه بدبختی خاویار ادعا می کنند: "[این] پاک کردن لبه های [گوشی] بدن نشان دهنده عدم انعطاف از صاحب گوشی های هوشمند."

این عدم انعطاف از صاحب گوشی های هوشمند? بنابراین اگر شما به یوگا علاقه مندان این گوشی برای شما نیست. یا شاید آن را با هدف به خصوص هجرت ، ما صادقانه مطمئن نیست. این به این مفهوم بازاریابی مبارزات انتخاباتی ما را متوقف کرد (و بیش از یک کمی خوشحال).

اما صبر کنید! آیا ما به ذکر "لطف درب برای راحتی شما" ? اگر شما در حال حاضر عجله به خاویار وب سایت به منظور Cyberphone این است که به احتمال زیاد به جزئیات است که به شما می شود.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020

این Cyberphone به یک نوع تاشو فلزی پوشش به طور مشابه به بسیاری از موارد تلفن, معنی شما می توانید سرپا نگه داشتن گوشی تلفن در هنگام گرفتن تماس های ویدئویی و یا همه چیز را بر روی تلفن خود را. در صورتی که ارزش هزاران پوند چیست ؟

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب