کسی که ساخته شده است یک دستگاه سوئیچ حوض از یک کنسول NES

این مستند الهام گرفته از بسیاری از ما را-تا کمی تبادل نظر با بسیاری از تجربه با Raspberry Pi. اما ما دیده ایم

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

این مستند الهام گرفته از بسیاری از ما را-تا کمی تبادل نظر با بسیاری از تجربه با Raspberry Pi. اما ما دیده ایم چند بهتری پروژه های از این بداهه نینتندو سوئیچ حوض.

به خصوص یکی از مبتکر ق کاربر تبدیل پوسته شکسته NES کنسول به طور کامل کاربردی حوض برای تعویض نوع از آوردن نینتندو تجربه بازی دایره کامل در این فرآیند است.

IMOKRUOK محروم داخل 1980s سخت افزاری و دستی با یک برش لیزر برای ایجاد یک باز برای تعویض کنسول گرد کردن لبه ها به امید نافی خطر آسیب های صفحه نمایش با وجود بطور دنج قرار گرفتن مناسب است.

مرتبط: بهترین تعویض بازی های 2020

این ساز اضافه شده چند اجزای بیشتر برای اطمینان از این سوئیچ می توان با خیال راحت لنگر انداخت و رو به تلویزیون از طریق HDMI. آنها حتی با استفاده از سوئیچ قدرت را فشار دهید در حالی که با اضافه کردن پورت USB برای اتصال کنترل (بله حتی کسانی مدرن NES آنهایی که).

شما می توانید ساخت تصاویر با دنبال کردن پیوند به Imgur gallery.

بسیاری از این نظر باید پرسید که آیا آن می شود ممکن است برای اضافه کردن NES اجزاء به مخلوط برای اطمینان از هر دو سیستم قابل پخش از طریق اسکله. این ساز به درستی اشاره کرد که طیف گسترده ای از بازی ها از NES در حال حاضر قابل پخش از طریق سوئیچ آنلاین. هنوز هیبریدی خواهد بود خیلی باحال ،

نه همه نظر در هیئت مدیره با ساخت هر چند با بسیاری از هشدار آن ممکن است آسیب های کنسول (حتی رسمی حوض شناخته شده است به خراش روی صفحه نمایش بالا) در حالی که عدم وجود یک فن می تواند همه چیز را بیش از حد تا حدودی

"عدم تراز گیره و کوسن پانل در سراسر type-c پلاگین در حال ساخت من انقباض غیر ارادی ماهیچه. کسانی که وجود دارد به یک دلیل" یک دیدگاه اضافه شده است.

بنابراین در حالی که ما مطمئن نیستید که آیا ما می خواهم عزیزمان سوئیچ به این حوض آن مطمئن می کند نگاه سرد. و ما می خواهم عاشق ترکیبی حوض که پذیرفته پیر تعویض بازی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب