برخی از صاحبان آیفون هم اکنون می توانید ادعا 25 دلار از اپل

چند سال پیش اپل بود ضربه با چند کلاس اقدام دعاوی بیش از "batterygate" رسوایی. برای کسانی که آشنا نیستند در واق

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399
چند سال پیش اپل بود ضربه با چند کلاس اقدام دعاوی بیش از "batterygate" رسوایی. برای کسانی که آشنا نیستند در واقع این شرکت متهم شده بود از گرفتن گلوگاه دستگاه های خود را. در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد اگر شما زندگی در آمریکا, شما خواهد شد تحت عنوان به ادعای 25 دلار از این شرکت به عنوان بخشی از توافق حل و فصل سیب رسیده بود با دادستان.
تبلیغات

با توجه به وب سایت که در آن مشتریان خود را می تواند ادعا می کند "اگر شما و یا ایالات متحده صاحب یک آیفون 6, 6 پلاس, 6, 6 پلاس و/یا SE دستگاه زد که iOS 10.2.1 و یا بعد از آن قبل از 21 دسامبر 2017 و/یا ایالات متحده صاحب یک آیفون 7 یا 7 Plus دستگاه زد که iOS 11.2 و یا بعد از آن قبل از 21 دسامبر 2017, شما می تواند به عنوان مزایای زیر یک کلاس عمل حل و فصل است."

هر گونه ادعا می کند که شما می خواهید به نیاز به انجام قبل از 6th اکتبر سال 2020 است. اعطا شده 25 دلار به نظر می رسد محقر اما ما تصور کنیم با تعدادی از مردم و کسانی که ادعا می کند آن را بدون شک می تواند یک تکه بزرگ از تغییر برای اپل به خالی کردن. نیز مانند ما گفت: این امر تنها به کسانی که زندگی در آمریکا, بنابراین کسانی که تحت تاثیر آن زندگی می کنند که در کشورهای دیگر می شود ،

اپل تا به حال در دفاع از تصمیم خود بازگشت و سپس با این ادعا که گرفتن گلوگاه انجام شد به منظور جلوگیری از تلفن از به طور تصادفی راه اندازی مجدد. دلیل این است که گوشی که باتری به حال تخریب گذشته یک نقطه خاص داشت و به طور تصادفی راه اندازی مجدد پس برای مقابله با این موضوع اپل متوقف شده عملکرد آن را قابل کنترل تر اگر چه عدم افشای به نظر می رسد آنچه که مردم بیشتر اذیت در مورد.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آیفون, آیفون 6, آیفون 6, آیفون 7 و قانونی است. منبع: macworld



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن