Snapdragon پوشیدن 4100: همه شما نیاز به دانستن در مورد Qualcomm بعدی ساعت هوشمند پلت فرم

طراحی شده برای نسل بعدی ساعت های هوشمند به Snapdragon پوشیدن 4100 و Snapdragon پوشیدن 4100 علاوه بر Qualcomm ف

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

طراحی شده برای نسل بعدی ساعت های هوشمند به Snapdragon پوشیدن 4100 و Snapdragon پوشیدن 4100 علاوه بر Qualcomm فوق العاده کم قدرت هیبرید معماری و خوش ارتقاء به Snapdragon پوشیدن 3100 پلت فرم.

گل میمون پوشیدن 4100 به علاوه با هدف ارائه به 85 درصد عملکرد سریعتر نسبت به سلف خود با سریعتر برنامه راه اندازی همزمان با استفاده از موارد نرم و صاف و پاسخگو UX غنی تر عکس و ویدیو و 25 درصد عمر باتری طولانی تر.

به 4100 به علاوه معماری شامل فوق العاده سریع SoC با چهار هسته A53 پردازنده های Qualcomm Adreno 504 GPU سریعتر LPDDR3 حافظه تلفن همراه مودم و دو Isp ها به پشتیبانی تا 16 MP (قابل توجه برای یک ساعت) دوربین و یک 12nm کم قدرت روند.

به علاوه همچنین ویژگی های دقیق همیشه در (AON) co-processor و تمدید offload تجربه است. این می تواند شامل مداوم ضربان قلب, نظارت, نظارت بر خواب و سریع تر شیب-to-wake پاسخ مرحله شمارش آلارم تایمر و haptics. البته اینکه آیا یا نه یک پخش خواهد شد استفاده از این ویژگی وابسته در ساعت.

مرتبط: بهترین ساعت هوشمند

هنگامی که Snapdragon پوشیدن 4100 و 4100 Plus منتشر خواهد شد?

گل میمون پوشیدن 4100 سیستم عامل پشتیبانی از آندروید پلت فرم منبع باز (AOSP) و سایش سیستم عامل توسط گوگل سیستم عامل پلت فرم در دسترس هستند از امروز.

اولین ساعت های هوشمند طراحی شده توسط سایش 4100 سیستم عامل – imoo Z6 فوق العاده و Mobvoi تیک Watch Pro – راه اندازی خواهد شد بعد از این سال با Z6 فوق العاده می رود برای شروع حمل و نقل در ماه آینده.

که ساعت های هوشمند را پشتیبانی خواهد کرد Snapdragon پوشیدن 4100 و 4100 به علاوه?

کوالکام در حال حاضر تایید چند شرکت خواهد شد که پریدن از روی پوشیدن 4100 پلت فرم در آینده نزدیک. در میان اولین کسانی هستند ذکر شده در بالا imoo و Mobvoi.

مرتبط: دیده بان اپل 6

بچه ها ساعت هوشمند با نام تجاری imoo برنامه ای برای راه اندازی پوشیدن 4100-بر اساس Z6 فوق العاده در ماه آینده. آندروید برای اولین بار ساعت هوشمند بر روی پلت فرم ارائه خواهد شد بسیار پاسخگو عملکرد پشتیبانی از ویدئو و تصاویر با دوربین های دوگانه, سریع 4G LTE مودم اتصال و افزایش عمر باتری.

هوش مصنوعی شرکت Mobvoi همچنین قصد دارد برای راه اندازی آن نسل بعدی تیک Watch Pro در این سال در حالی که Suunto جمهور Heikki Norta اعلام کرده است که Suunto همچنین به نظر می رسد به جلو به همکاری با کوالکام در لباس جدید 4100 پلت فرم.

ما انتظار می رود به شنیدن بیشتر در مورد مارک های دیگر حمایت از این ساعت هوشمند

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن