کاربران اسنپ چت به زودی قادر خواهند بود محتوا را خارج از برنامه

به اشتراک بگذارید آن را به آن بود که در روز، محتوا در برنامه های تلفن همراه در برنامه های تلفن همراه باقی می

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399
به اشتراک بگذارید آن را به آن بود که در روز، محتوا در برنامه های تلفن همراه در برنامه های تلفن همراه باقی می ماند. برای مثال، اینستاگرام قبلاً فقط قابل مشاهده بود و فقط از طریق برنامه موبایل قابل تعامل بود. با این حال ، آن را بعدها به وب گسترش که در آن کاربران می توانند اینستاگرام مانند آنها را بر روی گوشی های خود را فهرست.
تبلیغات

در یک پیشنهاد برای جذاب تر کردن اسنپ چت، گزارشی از آکسیوس نشان داده است که ظاهراً شرکت در حال برنامه ریزی برای آزمایش کردن یک ویژگی جدید است که به برخی از محتوای مرتبط با اسنپ چت، که قبلاً تنها از طریق برنامه در دسترس است، اجازه می دهد که در خارج از برنامه به اشتراک گذاشته شود. این بدان معنی است که حتی کاربرانی که احساب اسنپ چت را ندارن می توانند آن را مشاهده کنند.

این شامل ویژگی هایی مانند Snap Originals, Shows, Our Stories, and Publisher Stories می باشد، که کاربران غیر اسنپ چت قادر خواهند بود آن مطالب ی را که کاربرانی که از اسنپ چت استفاده می کنند، مشاهده کنند. هنگام کلیک کردن روی این لینک های مشترک، کاربران یا مستقیماً به خود برنامه اسنپ چت گرفته می شوند، اگر آن را نصب کرده باشند، یا می توان آن را بر روی مرورگر تلفن همراه مشاهده کرد.

به گفته یک سخنگوی اسنپ چت، آنها تایید کردند که این چیزی است که آنها قصد آزمایش آن را داشته اند، اگرچه آیا این ویژگی تبدیل به یک ویژگی اصلی می شود یا نه، همچنان دیده می شود. ما همیشه در حال بررسی راه هایی برای آسان تر کردن مشاهده محتوای جذاب و موضعی اسنپ چت و به اشتراک گذاری آن با دوستان خود می شویم."

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر درباره برنامه ها و اسنپ چت. منبع: axios



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن