Silent Hill: آنچه ما می خواهیم برای دیدن از این شایعه ترسناک بقا راه اندازی مجدد

Silent Hill است که حق رای دادن تقریبا به عنوان مرموز شهر خود در حال ناپدید شدن مرموز یک مه و باقی مانده وجود د

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399

Silent Hill است که حق رای دادن تقریبا به عنوان مرموز شهر خود در حال ناپدید شدن مرموز یک مه و باقی مانده وجود دارد برای بهترین بخشی از یک نسل.

یک مطلب جدید بازیگران Norman Reedus و گروگان اواز یا موسیقی دو نفری از هیدئو کوجیما و گیرمو دل تورو منفجر همه ما دور زمانی که آن را برای اولین بار رونمایی شد اما متاسفانه لغو شده توسط کونامی قبل از اتمام آن است. با توجه به آن پتانسیل این پروژه را ترک کرده است یک خلاء بزرگ در قلب ما که هنوز پر شود.

شایعات اخیر اشاره کرده اند در یک نرم راه اندازی مجدد از حق رای دادن در حال مصرانه خواست با این فرانچایز' اصلی سازندگان آن می تواند آینده منحصر به فرد برای PS5. هیچ چیز تایید شده است اما چنین فیلمهای بودن در سونی را درک خواهد بود قرعه کشی به صورت منقضی کنسول پارسه و فراتر از آن.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد سایلنت هیل از جمله آخرین اخبار, شایعات, گیم پلی و خود ما لیست علاقه مندی های از چیزهایی که ما می خواهم برای دیدن.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Silent Hill

Silent Hill – آنچه در آن است ؟

شایعات اطراف این مشکوک راه اندازی مجدد هستند و در عین حال باید اذعان داشت توسط Konami یا سونی و هنوز معلوم نیست که واقعی آشکار ممکن است سطح.

ما از آن انتظار می رود در سونی "آینده از بازی" رویداد در ماه ژوئن اما این به تعویق افتاد دنبال تظاهرات گسترده در سراسر ایالات متحده است. هنوز معلوم نیست که دقیقا از آن خواهد شد موکول به پس ما باید صبر کنید و ببینید.

یک گزارش اخیر ادعا می کند که در آینده راه اندازی مجدد در حال حاضر در حال توسعه در ژاپن استودیو که قبلا مسئول Gravity Rush 2 و Astro ربات: ماموریت نجات که هر دو نسبتا عالی در حق خود.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

توسعه آغاز شد و در سال 2019 پس از کونامی صرف نامشخص مقدار از زمان خرید در اطراف این ایده از یک اپیزودیک Silent Hill تجربه های مختلف با شرکای بالقوه است. این منجر به راه اندازی مجدد نرم است که در حال حاضر شایعه در آثار سونی در ژاپن است.

تعدادی از اصلی کارکنان از حق رای دادن سایلنت هیل خواهد شد بازگشت به کار بر روی این پروژه که شامل Keiichiro Toyama به عنوان مدیر آکیرا Yaomoka به عنوان آهنگساز و Masahiro Ito در سمت هنری از همه چیز.

آن را به عنوان نزدیک به تیم سکوت به عنوان ما در حال رفتن به دریافت کنید و اگر همه این شایعات حلقه درست آن می تواند منجر به یک واقعا خیره کننده احیای برای ترسناک بقا حق رای دادن. منبع متحده آن است که در حال حاضر در قابل دولت و یک نسخه ی نمایشی نشان داده خواهد شد پس برنامه ریزی شده خود را نشان می دهد.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

Silent Hill

Silent Hill تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

Konami است و در عین حال به اذعان این که آیا این راه اندازی مجدد حتی وجود دارد بنابراین ما تصور بتنی تاریخ انتشار باقی خواهد ماند و مشخص نیست در حالی که خوب است. اگر آن اعلام شده است پیش از PS5 راه اندازی بعد از این سال شاید از آن خواهد رسید در سال 2021? ما مطمئن شوید که برای به روز رسانی این مقاله ما به دانستن بیشتر در.

Silent Hill لیست علاقه مندی های – چیزهایی که ما دوست دارم برای دیدن از راه اندازی مجدد

وجود دارد خیلی دوست دارم برای دیدن از ما ایده آل Silent Hill است که ما می خواهم صادقانه بود در اینجا در تمام طول روز شکستن همه چیز را به طوری که ما رفته ام برای پنج چیز ما دوست دارم برای دیدن از پتانسیل راه اندازی مجدد.

مرتبط با: ارواح تسوشیما

Silent Hill

بازگشت به یاد شهر

این یکی می رود بدون گفت اما یک مطلب جدید در Silent Hill حق رای دادن نیاز به بازگشت به عنوانی شهر روستایی ساخته شده است که آن را بسیار یاد. ما در حال صحبت کردن در ضخیم و متراکم مه آخرتی موجودات و جو است که باعث می شود شما احساس می کنید مضطرب به سادگی توسط موجود.

این امر به احتمال زیاد دریافت تعمیرات اساسی عمده ای برای نسل جدید کنسول ها اگر چه ما امیدواریم که آن را حفظ همان ترس اورا ساخته شده است که سایلنت هیل 2 و 3 تا فورا به یاد ماندنی است. شاید ما حتی دیدن مکان های از تیم سکوت کتابخانه دوباره در راه اندازی مجدد پس, از طرفداران این سری را احساس خواهد کرد و پاداش خود را برای سال خدمات.

جدید و آشنا هیولا به رقابت با

در حالی که شهر خود را بلافاصله یاد ساکنان سایلنت هیل هستند به همان اندازه به عنوان قابل تشخیص نیست. دشمنان شما باید فرار از واقعا مسائل کابوس آینده در قالب مجنون پرستاران پوست-زامبی خزنده و یک و تنها هرم ، Silent Hill همان نخواهد بود و بدون آنها و ما امیدواریم که به راه اندازی مجدد آنها را می بیند بازگشت و یا دوباره تصور در برخی از واقعا وحشتناک راه.

مرتبط با: Cyberpunk 2077

Silent Hill

اول و سوم شخص دیدگاه

Resident Evil 7 تعریف سریال هویت با تغییر چشم انداز در نظر گرفتن الهام از فراموشی P. T. و حتی پروژه جادوگر بلر به ارائه یک, تازه, خوب, چشم انداز ترسناک بقا. ما دوست داریم Silent Hill برای انجام همان و یا شاید ارائه دو دیدگاه به طوری که بازیکن می توانید بهترین از هر دو جهان.

این بخشی از بازی در اول شخص ناتوانی واقعا فرار شما نیاز به اجرا و نگاه به دور از توافق خود را. موجودات رومینگ شهر می تواند دریافت از نزدیک و شخصی و تنها راه چاره خواهد بود به مبارزه برای زندگی خود را و یا به سادگی اجرا دعا نیستند به اندازه کافی سریع به شما گرفتن.

واقعیت مجازی پشتیبانی

سونی تایید کرده است که PS5 را پشتیبانی پلی استیشن VR در راه اندازی و اختراعات اخیر نشان می دهد یک جانشین است که در آثار. Resident Evil 7 به حال واقعیت مجازی انحصار برای یک سال کامل قبل از آن را به سیستم عامل های دیگر نشان می دهد که مشابه چیزی که می تواند اتفاق می افتد با سایلنت هیل.

ما نمی توانیم تصور کنید traumatising ترسناک تجربه که Silent Hill اگر آن را به طور موثر و ترجمه برای واقعیت مجازی اطمینان حاصل کرد که بازیکنان به طور کامل جاذب در مجنون جهان. یک فوتی و فوری مخلوط فیزیکی و ترور روانی Konami را محبوب حق سزاوار یک شروع تازه و شاید یکی که طول می کشد استفاده کامل از رسانه های جدید ،

مرتبط: نینتندو سوئیچ 2

Silent Hill

فشار lore دکمه تنظیم مجدد

تا کنون پس از خروج از زینت های خوب از تیم های سکوت سری بود می اندازد بین یک دسته از توسعه دهندگان مختلف که موفق به ضبط با کیفیت از حق رای دادن را سال طلایی. اگر یک راه اندازی مجدد برنامه ای برای احیای Silent Hill, ما می خواهم آن را پشت سر بگذارید تاسیس روایت و شخصیت برای چیزی کاملا جدید. بدیهی است که ما دوست داریم آن را به حفظ مشابه محل تن و هیولاها در حالی که هنوز ترس به خود را در این ژانر است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن