Shipt مقابل Instacart: کدام مواد غذایی ارائه خدمات بهتر است ؟

با بسیاری از مواد غذایی تحویل خدمات در دسترس می توان آن را سخت برای تصمیم گیری که در آن شما باید به محل بعدی خ

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

با بسیاری از مواد غذایی تحویل خدمات در دسترس می توان آن را سخت برای تصمیم گیری که در آن شما باید به محل بعدی خود را سفارش دهید. در این مقاله ما نگاهی به شباهت ها و تفاوت های بین دو تا از محبوب ترین مواد غذایی خدمات تحویل در سراسر کشور: Shipt و Instacart.

من به تازگی قرار داده شده من اول از هر شرکت و در مقایسه با هزینه های قیمت گذاری, نشانه گذاری, سیاست, سفارش آنلاین فرآیندها و انواع موجود در فروشگاه.

Shipt مقابل Instacart مقایسه

A chart comparing Shipt and Instacart including membership requirements, price markups, service and delivery fees, same-day delivery options and substitution preferences.

Shipt و Instacart هر دو مواد غذایی تحویل خدمات است که شما می توانید آنلاین و یا با دانلود برنامه. هر دو در دسترس در iOS و اندیشه دستگاه های. هنگامی که شما ایجاد یک حساب کاربری و به سیستم وارد شده, شما قادر خواهید بود به منظور مواد غذایی و دیگر ملزومات خانگی برای تحویل. در برخی از مکان شما همچنین می توانید انتخاب کنید به انتخاب کنید تا سفارش خود را در فروشگاه.

هر دو Shipt و Instacart اجازه می دهد تا شما را به را انتخاب کنید از انتخاب از فروشگاه ها در دسترس در منطقه شما. هنگامی که شما اضافه کرده همه مواد غذایی خود را به سبد خرید خود یک خریدار شخصی را تکمیل و تحویل سفارش خود را. البته انتخاب از فروشگاه فرایند به خودی خود و هزینه های مرتبط با هر یک از خدمات متفاوت است.

اگر شما آماده برای قرار دادن مواد غذایی آنلاین, سفارش, در اینجا چند چیز را به در نظر گرفتن قبل از تصمیم گیری که سرویس شما باید استفاده کنید:

چه مقدار از آنها هزینه در بر دارد ؟

بزرگترین تفاوت بین هزینه Shipt و Instacart است که Shipt نیاز شما را به خرید عضویت قبل از شما سفارش.

Shipt عضویت هزینه های 14 دلار در ماه یا 99 دلار در یک سال. با عضویت شما تحویل رایگان در تمام سفارشات بیش از $35. سفارشات زیر 35 دلار را 7 دلار هزینه تحویل.

قیمت از آیتم های فردی در Shipt کمی متفاوت خواهد بود از در فروشگاه قیمت گذاری به راحتی پوشش هزینه های. شما می توانید انتظار به پرداخت حدود 5 دلار بیشتر در 35 دلار سفارش با استفاده از Shipt. برخی از خرده فروشان نیز شامل یک هزینه خدمات. زمانی که من قرار داده شده و منظور من از Meijer از طریق Shipt هیچ هزینه سرویس متهم شد.

Instacart نیازی نیست شما به خرید عضویت. اختیاری اکسپرس عضویت در هزینه $99 سالانه یا $9.99 ماهانه و شامل تحویل رایگان در سفارشات بیش از $35. بدون آن معمولی تحویل هزینه $3.99. در زمان اوج این ممکن است بالاتر است.

تبلیغات

فروشگاه های تعیین قیمت خود را در Instacart و سیاست های قیمت گذاری متفاوت است بسته به جایی که شما فروشگاه. که بدان معنی است که برخی از فروشگاه ها به قیمت های بالاتر از طریق Instacart از آنها را در فروشگاه در حالی که دیگران نمی علامت تا چیز. Instacart همچنین اتهامات 5 درصد هزینه خدمات با 2 دلار حداقل.

برای دیدن است که فروشگاه شارژ بالاترین نشانه های من مقایسه قیمت محصولات مختلف در دسترس از Meijer از طریق Shipt, Instacart و Meijer.com. در اینجا چیزی است که من پیدا کردم:

 ShiptInstacartMeijer
قرمز سیب خوشمزه$4.89$4.29$3.99
میخک شیر تبخیر (x2)$3.18$3.18$2.58
Meijer طبیعی کمر گوشت خوک مرکز برش لغو احکام صادره ی استخوان-در (x2.41)$11.06$15.40$9.62
Meijer نرم کننده پارچه خشک کن ورق$3.89$3.89$3.19
Creamette فرشته مو ماکارونی$1.49$1.39$1.19
Smithfield زادگاه اصلی بیکن دودی$5.49$3.99$4.99
مدال طلا آرد همه منظوره$2.79$2.59$2.29
مجموع:$32.79$34.73$27.85

در حالی که هر دو Shipt و Instacart با قیمت های گران تر هستند از کسانی که در Meijer وب سایت تفاوت در subtotals است که تنها حدود 2.

اگر شما در حال سفارش حداقل 35 دلار ارزش از موارد شما نیاز به عامل خود حق عضویت و بالقوه اضافه کردن یک هزینه سرویس با Shipt. با Instacart شما نمی خواهد که هزینه عضویت اما شما پرداخت $5.99 در تحویل و هزینه خدمات در هر سفارش. البته اگر منظور شما این است که تحت $35, Shipt شارژ خواهد شد 7 دلار هزینه تحویل در بالا از عضویت شما در هزینه های ساخت Instacart گزینه ارزان تر.

چه فروشگاه های آنها مغازه ؟

شما قادر خواهید بود به را انتخاب کنید از انتخاب از فروشگاه ها در منطقه خود را که شریک یا Shipt یا Instacart. در منطقه شما می توانید با استفاده از Instacart در 12 عمده منطقه ای و فروشگاه های محلی در حالی که Shipt ارائه می دهد تنها چهار. البته این را تا حد زیادی متفاوت است بسته به جایی که شما زندگی می کنند.

برای دیدن است که فروشگاه ها شریک با Shipt یا Instacart در منطقه خود را با کلیک بر روی هر یک را وارد کنید و کد پستی خود را.

در حالی که Shipt متعلق به هدف, شما می توانید استفاده از آن برای به دست آوردن مواد غذایی و ملزومات خانگی تحویل از انواع شرکت فروشگاه در نزدیکی شما. به گزارش وب سایت Shipt شرکای شامل او-B, Meijer, LIDL, هدف, وین دیکسی دین, Costco لوس غذاهای Piggly Wiggly, Safeway, پادشاه Soopers و ABC Fine Wine & Spirits.

Instacart همکاران با محبوب ترین های ملی و منطقه ای خرده فروشان در منطقه خود از جمله Albertsons, Aldi, Costco, CVS, Kroger, Loblaw, Publix, باشگاه سام جوانه Wegmans دندان را از عمده فروشی و Safeway.

در کل شما یک انتخاب بزرگتر از فروشگاه, خرید از طریق Instacart. هنوز, آن مهم است برای مقایسه قیمت بین فروشگاه ها (و حتی بین برنامه ها) برای اطمینان از شما در حال گرفتن پایین ترین قیمت در دسترس است.

مطمئن شوید که برای نگه داشتن در ذهن است که شما می توانید سفارش فقط از یک فروشگاه در یک زمان از طریق هر برنامه مگر اینکه شما یک Instacart بیان عضو.

تبلیغات

که بهترین در دسترس?

هر دو Shipt و Instacart در دسترس هستند در انواع مختلف از شهرستانها در سراسر چندین متحده است. وقتی که می آید به کدام شرکت است بزرگتر جغرافیایی حضور دست پایین جواب Instacart.

با توجه به Shipt وب سایتاین شرکت خدمت می کند را انتخاب کنید و شهرستانها در 48 متحده است. در ضمن Instacart در دسترس است در هزاران نفر از شهرستانها در سراسر ایالات متحده و کانادا است. در خانه من دولت Shipt ارائه می دهد مواد غذایی خدمات تحویل در شش زمینه در حالی که من می تواند جای یک Instacart سفارش در بیش از 180 شهرستانها و شهرهای کوچک. برای بسیاری از کشورهای این الگو به نظر می رسد به هنجار.

برای دیدن اگر Shipt یا Instacart در دسترس در منطقه شما بازدید از هر وب سایت شرکت را وارد کنید و کد پستی خود را.

که خدمات ارائه می دهد بهترین معاملات?

هر دو Shipt و Instacart را فوری پس انداز و منحصر به فرد در برنامه می پردازد. در سمت تلنگر, نه خدمات به طور معمول قبول کاغذ کوپن و یا افتخار در فروشگاه ارائه می دهد.

اگر شما یک فروشگاه کارت پاداش Shipt به شما اجازه وارد کردن اطلاعات حساب خود را قبل از اینکه شما محل سفارش خود را. متاسفانه Instacart ارائه نمی دهد این گزینه است. وقتی که من قرار داده من Instacart منظور از Kroger بود, من قادر به جمع آوری سوخت در نقاط خرید به عنوان من می خواهم که در فروشگاه.

Shipt و Instacart هر دو ارائه پاداش برای ارجاع. اگر شما دوستان دعوت به سعی کنید این سرویس و آنها در دیدار با سفارش و نیاز شما در هر کسب $10 تخفیف. با Shipt شما می توانید کسب درآمد بیش از 100 دلار تخفیف در ظرف یک سال از ارجاع به تنهایی. با Instacart شما محدود به 50 دلار در مجموع در فرد ارجاع تخفیف.

این که آیا شما در حال خرید از طریق Shipt یا Instacart مطمئن شوید که به کلیک بر روی صرفه جویی در زبانه برای دیدن زمان فروش. هر دو خدمات ارائه یک انتخاب بزرگ از تخفیف بر روی محصولات منحصر به فردبنابراین نگاهی هم به بررسی قیمت و مطمئن شوید که شما در حال گرفتن بهترین معاملات.

Shipt مقابل Instacart: چگونه است ؟

من تا به حال یک تجربه بزرگ سفارش مواد غذایی از طریق هر دو Shipt و Instacart. برنامه ها و وب سایت آسان به حرکت و روند نسبتا ساده بر روی هر پلت فرم. آن را نیز آسان برای دریافت در تماس با شخصی خریداران در حالی که آنها در فروشگاه.

من تعامل با یک Shipt خریداران و یکی Instacart خریدار. هر یک از آنها ارائه خدمات بزرگ است. آنها هر دو برداشت محصولات با کیفیت و تحویل مواد غذایی من در قاب زمان که من می خواهم انتخاب شده است.

تنها یکی از محصولات انتخاب شده بود جایگزین و من خریدار یک انتخاب منطقی است که من تایید شده است. Shipt و Instacart هر دو اجازه می دهد تا شما را به انتخاب خود جایگزینی تنظیمات قبل از قرار دادن سفارش خود را. با Shipt شما می توانید انتخاب کنید "نه تعویض" "جایگزینی برای من" یا "تماس با من در مورد تعویض." Instacart نیز ارائه می دهد سه گزینه: "هیچ جایگزینی," "جایگزین با یک محصول خاص" یا "جایگزین برای من است."

من بعد از دریافت هر سفارش من چک کردن محصولات انتخاب شده است. همه چیز در شکل بزرگ و هیچ چیز به من ایستاده بود به عنوان چیزی است که من نمی خواهد که انتخاب خودم.

تبلیغات

من بعد رسیده به خدمات به مشتریان در هر دو Shipt و Instacart به درخواست ساده را دنبال کنید تا سوال. هر یک از شرکت های آنلاین کمک به مرکز را فراهم می کند یک شماره تلفن و یک چت زنده. با استفاده از چت آنلاین, من متصل شد به معلومات نماینده نسبتا به سرعت در هر وب سایت.

برای خواندن بیشتر در مورد فرآیند سفارش (از جمله چگونه به تماس های شخصی شما خریدار) و آنچه شما می توانید انتظار از هر یک از این مواد غذایی خدمات تحویل مطمئن شوید برای بررسی کامل Shipt بررسی و Instacart نقد و بررسی.

افکار نهایی

در نهایت اگر شما در حال رفتن به قرار دادن بیش از یک سفارش در هر ماه است که هزینه های حداقل $35, Shipt است برای رفتن به ارزش اولیه عضویت در قیمت. از سوی دیگر اگر شما سفارش مواد غذایی آنلاین تنها برای پر کردن شکاف از شما بزرگتر در فروشگاه, خرید, سفر, Instacart بیشتر تعهد-رایگان گزینه مقرون به صرفه.

هر دو خدمات فوق العاده مناسب و کمک به شما در صرفه جویی در زمان خرید مواد غذایی. شما می توانید محل سفارش خود را پیگیری پیشرفت خود را آنلاین و دریافت به روز رسانی از تلفن خود و یا لپ تاپ. سپس شما تحویل خود را تا کنون که بدون نیاز به ترک خانه خود را.

وقتی که می آید به در دسترس بودن و فروشگاه انتخاب Instacart قطعا دارای مزیت است. هنوز, شما ممکن است قادر به صرفه جویی در پول بیشتر و کسب درآمد بیشتر تخفیف از طریق ارجاع با Shipt — اگر آن را در دسترس در منطقه شما. این درست است به خصوص اگر شما برنامه به طور منظم به سفارش مواد غذایی خود را آنلاین.

شما باید منظور از Shipt یا Instacart?

اگر شما هنوز هم مطمئن نیستید که کدام سرویس برای شما بهتر است این مراحل را دنبال کنید تا تصمیم بگیرید که آیا شما باید ثبت نام برای Shipt یا Instacart:

  1. چک کنید و ببینید که یکی از در دسترس در منطقه شما. بازدید از Shipt و Instacart وب سایت را وارد کنید و کد پستی خود را.
  2. تصمیم بگیرید که کدام فروشگاه برای سفارش از. Shipt و Instacart ممکن است همکاری با فروشگاه های مختلف در منطقه خود را که بدان معنی است که شما ممکن است نیاز به برخی از زمان و مقایسه قیمت بین فروشگاه ها.
  3. کشف کردن چقدر شما پرداخت عضویت در تحویل و هزینه خدمات. برای Shipt شما می توانید برآورد که چگونه بسیاری از مواد غذایی تحویل سفارشات شما انتظار می رود به جای در یک ماه تقسیم ماهانه هزینه عضویت خود را و اضافه کردن این تعداد به کل سفارش خود را قبل از چک کردن برای دیدن چقدر شما در واقع هزینه هر سفارش. برای Instacart شما می توانید به طور معمول انتظار می رود $3.99 تحویل هزینه و 5 درصد هزینه خدمات.
  4. ارزان ترین را انتخاب کنید گزینه های موجود. از آنجا که هیچ تفاوت عمده در تجربه کلی استفاده از کل قیمت را به تصمیم خود را.

بدون توجه به جایی که شما را تا پایان خرید اطمینان حاصل شود شما در حال گرفتن بهترین قیمت موجود را با چک کردن قیمت در سراسر فروشگاه های مارک و اندازه. همچنین, مطمئن شوید که به مرور در دسترس فروش در پس انداز tab. و آن را هرگز لطمه می زند به انجام یک جستجوی سریع در گوگل برای Shipt یا Instacart کدهای تبلیغی.

آیا شما مواد غذایی خود را تحویل داده است ؟ اجازه دهید ما می دانیم که در آن شما فروشگاه در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com محتوای مواد غذایی تحویل خدمات:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن