دانشمندان یک راه بالقوه برای بهبود مرتبط با سن از دست دادن بینایی

تصویر های اعتباری – دانشگاه کالج لندنتبلیغاتهمانطور که ما مسن تر ما بینایی یکی از چیزهایی است که شروع به رفتن

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

تصویر های اعتباری – دانشگاه کالج لندن

تبلیغات

همانطور که ما مسن تر ما بینایی یکی از چیزهایی است که شروع به رفتن به همین دلیل است که آنها می گویند که زمانی که ما جوان ما باید مراقبت بهتر از ما چشم به طوری که در آینده هر گونه مسائل ما ممکن است کاملا به عنوان شدید. به لطف علم و فناوری شاید ممکن است وجود دارد یک راه برای درمان آن است.

در یک مطالعه منتشر شده در مجلات علم پیری شناسی دانشمندان در انگلستان کشف کرده اند که توسط خود افراد به خیره به نور قرمز ساطع شده در یک فرکانس خاص (نور طول موج بودند 670nm) آن را اجازه افراد برای بهتر دیدن در تاریکی در حالی که همچنین قادر به بهتر تشخیص رنگ.

در حال حاضر قبل از شما اجرا کردن برای گرفتن یک مشعل به دست و خیره به آن توجه داشته باشید که این آزمون شامل تعداد بسیار کمی از افراد آزمون – 24 به دقیق. آن را نیز داشت که پیشرفت اکثرا دیده می شود توسط کسانی که سن بالای 40 سال این معنی که هر گونه پیشرفت است که می تواند تا به حال به احتمال زیاد احساس می شود توسط کسانی که مسن تر هستند از کسانی که زیر 40.

در حالی که این برای تلفن های موبایل مانند یک جای عجیب و غریب آزمایش برای استفاده از نور قرمز نیست دقیقا ، وجود دارد درمان پوست است که تکیه بر نور قرمز با توجه به طول موج ساطع شده از جمله نور است. اعتقاد بر این است که چراغ ساطع شده که در آن طول موج خاص باید توانایی بازسازی میتوکندری. آن است که یک مطالعه جالب و احتمالا نیاز به مقدار زیادی تحقیقات بیشتر و بیشتر افراد برای دیدن اگر آن را واقعا موثر است.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره سلامت و علم است. منبع: gizmodo



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب