دانشمندان یک شکلات با هولوگرام-مانند تغییر رنگ پایان

وجود دارد بسیاری از انواع شکلات در خارج وجود دارد, بنابراین ما تصور می کنیم که می توان آن را روی حیله و تزویر

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

وجود دارد بسیاری از انواع شکلات در خارج وجود دارد, بنابراین ما تصور می کنیم که می توان آن را روی حیله و تزویر و سعی کنید مردم را به خرید یک نام تجاری خاص بیش از دیگر. این است که چرا بسیاری از قنادی سازندگان در حال تلاش به آمده تا با طعم منحصر به فرد و چشم نواز بسته بندی و سعی در فریب مشتریان به محصولات خود را.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که دانشمندان موفق به ایجاد یک سبک منحصر به فرد که ما فکر می کنیم هر بسته بندی را در واقع از آن بکاهد. با تشکر از کار پاتریک Rühs اتین Jeoffroy, Henning Galinski و آنیتا Zingg آنها موفق به ایجاد یک شکلات است که می آید با یک هولوگرام-مانند تغییر رنگ به پایان برسد (که شما می توانید در ویدئو بالا).

در حالی که با استفاده از رنگ مواد غذایی نیست, دقیقا, جدید, چه چیزی باعث خاص این شکلات های ویژه است که محققان موفق به رسیدن به این نگاه بدون نیاز به مواد خاص و یا رنگ مواد غذایی. این درگیر imprinting خارج از شکلات با یک الگوی خاص است که به آنها اجازه تولید شکلات با تغییر رنگ به پایان است که نه تغییر طعم یا بافت شکلات خود را.

در حالی که محققان طبعا مردد برای به اشتراک گذاشتن دقیقا چگونه آنها را به دست آورد این آنها اشاره شد که در آن با الهام از آفتاب پرست که پوست های میکروسکوپی سطح ساختار است که می تواند نور را در طول موجهای مختلف بسته به زاویه آن است که در نگاه.

ما مطمئن هستیم زمانی که ما شروع به دیدن این شکلات آمار بازار اما ما تصور کنید هنگامی که آن را در دسترس می شود, آیا می شود جای تعجب نیست اگر این می شود بعد از غذا روند شما را در رسانه های اجتماعی.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره علم است. منبع: gizmodo



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن