دانشمندان ایجاد یک صدای بلند است که آن را فورا می توانید آب جوش

آب جوش با استفاده از درجه حرارت بالا بسیار زیادی در راه است که توسط همه شناخته شده است چرا که این چیزی است که

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

آب جوش با استفاده از درجه حرارت بالا بسیار زیادی در راه است که توسط همه شناخته شده است چرا که این چیزی است که ما هنگامی که ما با استفاده از یک کتری را آب داغ برای ما چای و قهوه و یا زمانی که ما با قرار دادن یک گلدان بیش از یک آتش سوزی به آب جوش را به سوپ و خورش. اما به نظر می رسد که دانشمندان در در SLAC National Accelerator Laboratory مستقر در دانشگاه استنفورد آمده اند تا با یک راه جدید: صدا.

تبلیغات

با استفاده از SLAC قدرتمند X-ray از لیزر به نظر می رسد که این دانشمندان موفق به تولید زیر آب صدا که بلند است که آن را فورا تبخیر آب است. با توجه به این که مولکول های آب تمایل به حرکت با افزایش سرعت در هنگام گرم آن را در واقع حس می کند که یک موج صوتی که با صدای بلند به اندازه کافی می تواند دستیابی به همان اثر است. اگر شما تا کنون قرار داده شده یک فنجان آب در نزدیکی یک ساب ووفر و دیده می شود این موج پس از آن این است که همان مفهوم به جز بزرگ شده بسیاری از, بیش از چند بار.

به گفته محققان برای رسیدن به این سطح از صدا معادل فشار در این آزمایش بود که در 270 دسی بل است. این باعث می شود آن را بلندتر از پرتاب موشک و مساوی به شدت مستقیم تمام برق از کل یک شهر را به یک نقطه. در این نقطه, آن همچنین قادر خواهد بود به طور بالقوه پارگی قلب خود را به عنوان به خوبی به عنوان ریه های خود را. این آزمایش همچنین در ادامه به مجموعه ای از یک آستانه برای چگونه صدای شدید را می توان در آب است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره علم است. منبع: cnet



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن