جدید سامسونگ, هوای آزاد, تراس تلویزیون باعث می شود ما در آرزوی مناسب تابستان

این BBQ نجومی و خیلی زود همه ما می شود جمع آوری در باغ و لذت بردن از چند همبرگر در حالی که تماشای یورو 2020 با

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

این BBQ نجومی و خیلی زود همه ما می شود جمع آوری در باغ و لذت بردن از چند همبرگر در حالی که تماشای یورو 2020 با همه ما هم در آغوش یکدیگر محکم به انگلستان غلبه بر آلمان در فینال.

یک دقیقه صبر کنید. در واقع ما توان انجام هیچ کدام از آن. با تشکر برای هیچ چیز, کروناویروس, you son of a bitch. اما با وجود تابستان به طور کامل و کاملا از بین برد و این به آن معنا نیست جدید سامسونگ تراس تلویزیون 4K طراحی شده به خصوص برای مشاهده نیست ارزش جشن گرفتن.

جدیدترین علاوه بر این به سامسونگ سبک زندگی ارائه می دهد طیف وسیعی IP55 آب و گرد و غبار مقاومت و عظیم حداکثر روشنایی 2000 nits به دفع اشعه های خورشید را روی آن زرق و برق دار تابستان بعد از ظهر. سامسونگ وعده یک, هوای آزاد, بهینه سازی QLED تصویر زاویه دید گسترده با ضد تابش خیره کننده فن آوری, حرکت نرخ 240 hz و یک فلز جامد طراحی برای کمک به با دوام است.

Samsung The Terrace TV

در کنار طیف گسترده ای از اتصال تکنولوژی سامسونگ نیز از جمله HDBaseT که به معنی فاصله زمانی صوتی, تصویری و انتقال قدرت از طریق یک کابل. سامسونگ reckons همه شما نیاز به یک پریز برق و یک کوه به منظور شروع به تماشای. به طور طبیعی وجود دارد و همه از ویژگی های تلویزیون هوشمند شما می خواهم انتظار از یک Tizen OS مجموعه و همچنین HDR10+ گواهینامه.

مرتبط: بهترین تلویزیون 4K 2020

این تراس می آیند در قیمت حق بیمه برای مطابقت با حق بیمه خود را به راحتی. 55 اینچ مدل شروع می شود در $3,455 گرفته تا $6,499 برای 75 اینچ مدل. شما می توانید تقسیم تفاوت با $5k 65 اینچ تنظیم شده است.

که بیش از سامسونگ اتهامات برخی از آن 8K QLED تلویزیون, بنابراین شما باید واقعا عاشق تماشای تلویزیون بیرون به دل نقدی برای این محدوده است. با قضاوت بر اساس تصاویر همراه مطبوعاتی این شرکت واقعا هدف این کار را در خود به طور متوسط مصرف کننده. شاید مورد علاقه خود را در نوار های ورزشی ممکن است سرمایه گذاری زمانی که آن را در نهایت بازگشایی?

سامسونگ جفت از مجموعه ای با تراس soundbar بیش از حد با شامل تمام آب و هوا-مقاوم در برابر امکانات برای اطمینان از خود را غنی-مردم-تنها جمع آوری برای تلفن های موبایل به عنوان خوب به عنوان آن را به نظر می رسد. متاسفانه این مجموعه نیست راه اندازی در انگلیس نشده است, اما ما به شما نگه دارید ارسال شده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن