سامسونگ ممکن است خندق لوازم جانبی در آینده گوشی نیز

با توجه به شایعات اپل است که گفته می شود قصد فرار از لوازم جانبی آنها به طور معمول در بسته نرم افزاری با گوشی

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

با توجه به شایعات اپل است که گفته می شود قصد فرار از لوازم جانبی آنها به طور معمول در بسته نرم افزاری با گوشی های هوشمند خود. این شامل گوشی و آداپتور برق (آنها را شامل کابل هر چند). در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد شرکت های دیگر به زودی می تواند به دنبال کت و شلوار و سامسونگ شایع است به یکی از آنها است.

تبلیغات

در یک گزارش از انتشار ETNews آنها ادعا می کنند برای دریافت راهنمایی از منابع صنعت که ادعا می کنند که سامسونگ ممکن است با توجه به ساخت یک شبیه حرکت برای آن 2021 گوشی های هوشمند است. این به این معنی است که در حال حاضر این شرکت در آینده توجه داشته باشید کهکشان 20 (است که برای یک خبر در تاریخ 5 اوت) هنوز هم همراه با گوشی و یک آداپتور برق.

به همین دلیل شرکت ها ممکن است با توجه به این حرکت پاسخ نسبتا ساده است: هزینه های. نه از جمله این لوازم جانبی به این معنی است که شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ نیاز به کمتر قطعات که به نوبه خود می تواند کمک به آنها در کاهش هزینه های کلی. اما از آنجایی که ما نمی تواند با اطمینان بگوید چقدر این قطعات هزینه در وهله اول این تصمیم به نظر می رسد به صرفه تر برای این شرکت ها به جای مصرف کنندگان است.

در واقع آن را به تازگی پیشنهاد شده است که آی فون 12 با وجود آن که همراه با لوازم جانبی در واقع می تواند در نهایت با قیمت 50 دلار گران تر از سلف خود. این را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما ما تصور می کنیم که شرکت های دیگر هستند احتمالا به دنبال ببینید که چگونه به واکنش است که اپل باعث می شود حرکت خود را قبل از توجه به چیزی مشابه خود را دارند.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره سامسونگ. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن