سامسونگ راه اندازی یک سرویس اشتراک برای آن کهکشان S20

مدل اشتراک شده است در اطراف برای مدتی در حال حاضر, اما در سال های اخیر ما در حال شروع به دیدن یک انفجار در محب

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

مدل اشتراک شده است در اطراف برای مدتی در حال حاضر, اما در سال های اخیر ما در حال شروع به دیدن یک انفجار در محبوبیت است. دلیل این است که اشتراک تمایل به بیشتر سود آور به عنوان آن را به طور مداوم تولید درآمد برای شرکت در مقابل یک خرید. آن هم خوب است برای کاربران به دلیل ثابت اشتراک را تشویق توسعه دهندگان برای حفظ محصولات خود را به روز رسانی.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که سامسونگ است که همه چیز را به سطح بعدی با سامسونگ دسترسی داشته باشید. این یک اشتراک جدید طرح توجیهی راه اندازی شده توسط این شرکت است که در آن کاربران قادر خواهد بود برای به دست آوردن یک نام تجاری جدید Galaxy S20 گوشی یک حق بیمه مراقبت های, گارانتی, Microsoft 365, و 1TB OneDrive ذخیره سازی ابر.

این طرح دسترسی خواهد بود در قیمت $37 ماه برای پایه کهکشان S20 مدل بالا خواهد رفت و به 48 دلار برای Galaxy S20 فوق العاده. این پرداخت ها اجرا خواهد شد 3-اما کاربران رایگان به لغو در هر زمان (با تاخیر البته). احتمالا این ایده در اینجا این است که آن را تشویق خواهد کرد تا کاربران را به نگه داشتن با استفاده از سامسونگ در گوشی و نگه داشتن به روز رسانی به آخرین مدل زمانی که ممکن است.

در یک راه این است که چگونه حامل خود را به فروش گوشی های این روز که در آن مشتریان پرداخت هزینه ماهانه در قالب اقساط تلفن و تلفن همراه خود برنامه اما در این مثال شما خواهد پرداخت آن به طور مستقیم به سامسونگ. یا نه این است که ارزش آن را به شما به نیاز شما بستگی دارد اما شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر با عنوان به سامسونگ وب سایت برای جزئیات بیشتر.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره کهکشان S20 و سامسونگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن