سامسونگ Galaxy Z تلنگر 5G راه اندازی

در اوایل سال جاری سامسونگ اعلام کرد که Galaxy Z, تلنگر, شرکت تلاش دوم در یک foldable smartphone که در آمد تاشو

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

در اوایل سال جاری سامسونگ اعلام کرد که Galaxy Z, تلنگر, شرکت تلاش دوم در یک foldable smartphone که در آمد تاشو, فاکتور شکل. این گوشی با وجود راه اندازی در سال 2020 نمی آمد با پشتیبانی از 5G اگر چه ما شنیده می شود شایعه که این شرکت در حال برنامه ریزی برای معرفی یک مدل جدیدتر با 5G.

تبلیغات

برای کسانی که ممکن است برگزاری را برای 5G نسخه از گوشی شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که سامسونگ اعلام کرده از Galaxy Z تلنگر 5G که به عنوان نام نشان می دهد اساسا همان گوشی با پشتیبانی از 5G.

برای بیشتر قسمت های 5G نسخه از تلفن باقی خواهد ماند همان است که در آن غیر 5G خواهر و برادر. وجود خواهد داشت یک تفاوت قابل توجه است و به جای اینکه صفحه Qualcomm Snapdragon 855+ چیپ ست 5G نسخه طراحی شده توسط جدیدتر Snapdragon 865 چیپ ست. جدای از آن ما می توانیم انتظار همان 6.7 اینچ صفحه نمایش AMOLED یک 3,300 mAh دو باتری عقب نصب شده حسگر اثر انگشت و اساسا همان دوربین راه اندازی به عنوان غیر 5G مدل.

بهترین بخش این است که قیمت 5G مدل نیست که بسیار گران تر از غیر 5G نسخه. جدید Galaxy Z تلنگر 5G است قیمت با شروع از $1,449.99 در مقابل $1,380 برچسب قیمت از سلف خود و در دسترس خواهد بود آمده 7 مرداد سال 2020 است.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره 5g, Galaxy Z تلنگر و سامسونگ. منبع: اخبار.سامسونگ



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن