سامسونگ کهکشان دیده بان 3: تاریخ انتشار, قیمت و امکانات

سامسونگ بعدی ساعت هوشمند است فقط در اطراف گوشه و ما باید تمام شایعات و اطلاعات شما نیاز به دانستن در مورد کهکش

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

سامسونگ بعدی ساعت هوشمند است فقط در اطراف گوشه و ما باید تمام شایعات و اطلاعات شما نیاز به دانستن در مورد کهکشان دیده بان 3.

از آن شده است تقریبا یک سال پس از فوق العاده Galaxy تماشای فعال 2 graced قفسه های فروشگاه و در جهان گام سریع تکنولوژی این بدان معناست که ما در مورد علت عمده ای جانشین از سامسونگ.

با که گفت, وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات به بیرون درز به غربال کردن از طریق, است که وجود دارد بسیار کمی به سمت چپ ، این می تواند سال است که سامسونگ کهکشان دیده بان در نهایت واژگون اپل پوشیدنی? بیایید پیدا کردن.

سامسونگ کهکشان دیده بان 3 تاریخ انتشار

در حالی که تاریخ انتشار رسمی برای Galaxy Watch 3 هنوز به مجموعه سازمان دیده بان تمام شده است اما تایید می شود نشان داد در طول Samsung Unpacked event در آگوست 5.

در یک پست وبلاگ به طور مستقیم از سامسونگ شرکت رئیس جمهور TM Roh توضیح داد که دو دستگاه تنظیم می شود پرده برداری خواهد بود برای شما گوش و... مچ دست خود را". در حالی که به صراحت خواستار کهکشان دیده بان 3 با نام این تایید می کند که سامسونگ از تماشای برخی از انواع ظاهر خواهد شد در این مراسم است.

چقدر این کهکشان دیده بان 3 هزینه ؟

تا زمانی که این کهکشان در محدوده تماشا مانده است در £229 پوند 289 ورزشگاه – یک بالا پایان هزینه اما به هیچ وجه نزدیک به عنوان به عنوان £399 شروع هزینه در سازمان دیده بان اپل سری 5.

خوب با توجه به سریال leaker Evan Blass, سامسونگ Galaxy Watch 3 می تواند هزینه بین $400 و 600 دلار در ایالات متحده به این معنی است که آن کسی حدس می زنم که چگونه است که ممکن است ترجمه در انگلستان به طور خاص به عنوان برخی از شرکت ها (ما به دنبال در شما اپل) را آغاز کرده اند که تداوم قیمت بالای دلار که پوند استرلینگ نگران است.

سامسونگ کهکشان دیده بان 3 – ویژگی های جدید

به رغم وجود دارد که هیچ کلمه ای رسمی از سامسونگ تا بستهای رویداد در ماه آگوست هنوز هم وجود دارد تن از نشت به غربال کردن از طریق ترک تقریبا هیچ سنگ نمیماند که پشت سامسونگ بزرگ بعدی پوشیدنی.

Leaker حداکثر Weinbach انجام داده است شیرجه رفتن به عمق کهکشان دیده بان 3 عامل آشکار است که این دستگاه را ذخیره سازی 8GB و اصلاحی تصاویری در سراسر طیف وسیعی از برنامه های کاربردی از جمله پخش موسیقی و برنامه آب و هوا.

مرتبط با: سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20

Evan Blass نیز اشاره کرد که احتمال وجود خواهد داشت و نه گونه از کهکشان دیده بان 3 از هم جدا شده توسط 41 و 45 میلی متر و اندازه و رنگ و مهمترین بلوتوث و LTE گزینه های.

آیا باید منتظر Samsung Galaxy Watch 3?

از تمام آنچه که ما تا کنون دیده ام این کهکشان دیده بان 3 در شکل دادن به یکی از هیجان انگیز ترین ساعت های هوشمند از سال 2020 به خصوص به این دلیل که مدتها در انتظار Snapdragon پوشیدن 4100 چیپ ست برای پوشیدن سیستم عامل دستگاه نخواهد شد ساخت ظاهر تا دم آخر سال.

تنها قطع به نظر می رسد پتانسیل افزایش قیمت است که به شما آمده است همراه با سخت افزار جدید. در حال حاضر اصلی کهکشان و کهکشان دیده بان فعال می توان برداشت تا در تنها کسری از قیمت اصلی خود امتیاز و کهکشان دیده بان فعال 2 نیز قابل ملاحظه ای ارزان تر از زمانی که برای اولین بار آن را راه اندازی.

فعال 2 به طور خاص هنوز هم اتفاق می افتد به یکی از مورد علاقه ما مدرن smartwatches و بنابراین اگر شما به دنبال یک جامد ردیاب تناسب اندام با یک دسته از ویژگی های هوشمند وجود دارد چند گزینه بهتر از کهکشان فعال 2.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن