Samsung Galaxy S30 ممکن است برای اولین بار بدون شارژر پیوستن به آیفون 12

با اپل با توجه به رها کردن شارژر از آی فون 12 جعبه محتویات گزارش های جدید ادعای سامسونگ در حال برنامه ریزی برا

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

با اپل با توجه به رها کردن شارژر از آی فون 12 جعبه محتویات گزارش های جدید ادعای سامسونگ در حال برنامه ریزی برای انجام همان در 2021.

یک گزارش از ETNews در سامسونگ کره جنوبی میهن ادعا می کند گوشی های مانند آینده کهکشان S30 ممکن می رسند بدون سنتی آداپتور برق (از طریق آستانه).

"جزئیات زمان بندی و روش تایید نشده اما سامسونگ است که انتظار می رود برای رد شارژر شروع با برخی از مدل های منتشر شده در سال آینده" ترجمه شده گزارش می گوید.

این امر می تواند هزینه برش و اندازه گیری, اما همچنین یکی است که می تواند برنده سامسونگ ستایش دیگران از محیط زیست حق مبارزه برای بزرگ با تکنولوژی شرکت برای کاهش زباله های الکترونیکی.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

اتحادیه اروپا به طور خاص شده است هل دادن اپل به اتخاذ غالب USB-C استاندارد در تلاش برای کاهش سرسام آور 51,000 تن زباله است که می رود به محل های دفن زباله هر سال است. هیچ نشانه ای وجود دارد اپل در حال برنامه ریزی است و برنامه ریزی برای انجام این کار فقط رتبهدهی نشده است, اما ممکن است مایل به سازش در راه های دیگر.

با توجه بخش بزرگی از پایگاه کاربر در حال حاضر تعدادی از سازگار آجر قدرت آن را بعید است به از دست رفته بیش از حد توسط کاربران اگر سامسونگ تصمیم به رفتن پیش با گزارش طرح.

سامسونگ می تواند در کاهش هزینه تلفن کمی و شارژر موجود در هزینه اضافی. این خواهد بود به خصوص موثر برای کسانی که می خواهند بالاتر پایان سریع شارژ قدرت آجر.

باید هر دو اپل و سامسونگ را در این دوره بقیه از صنعت است که تقریبا خاص به دنبال کت و شلوار. اپل ارسال شده است, نظرسنجی برای کاربرانی که به تازگی به روز رسانی گوشی های آی فون خود را در تلاش برای تکیه بیشتر در مورد آنچه انجام می دهند با شارژ آجر.

با توجه به اپل شده است حمل و نقل همان 5W شارژر پس از اولین آیفون آن را بسیار به احتمال زیاد برخی از کاربران بسیاری از این در اختیار خود دارد. در آخرین شمارش من تا به حال 13.

آیا شما مراقبت اگر اپل و سامسونگ توقف حمل و نقل همراه با قدرت آجر ؟ اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن