Samsung Galaxy برابر مطلب: اخبار, شایعات و آخرین نشت

اگر شما تا به حال شما چشم در سامسونگ کهکشان بریزید اما نمی خواهم که برچسب قیمت سنگین پس از آن شایعه Galaxy برا

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399

اگر شما تا به حال شما چشم در سامسونگ کهکشان بریزید اما نمی خواهم که برچسب قیمت سنگین پس از آن شایعه Galaxy برابر Lite ممکن است گوشی شما بوده ام به انتظار. در اینجا تمام شایعات شنیده ایم هر یک تا کنون.

Samsung Galaxy برابر Lite نشده است تایید نشده اما شایعه آسیاب در نوسان کامل است. بررسی مورد اعتماد جمع آوری کرده است برخی از این معتبر تر نشت و شایعات در اینجا در کنار تمام اطلاعات شما نیاز دارید.

Galaxy برابر Lite تاریخ انتشار

ما باید به صبر کمی طولانی تر به دست ما در یک کهکشان برابر Lite با توجه به کره هرالد. گزارش ها نشان می دهد تاشو می تواند در این راه در سال 2021 با یک کهکشان برابر 2 و یک 5G Galaxy Z فلیپ پیش بینی شده به زمین برای اولین بار در ماه اوت در کنار Galaxy Note 20 سری.

مرتبط با: ما کامل سامسونگ Galaxy Z تلنگر نقد و بررسی

Galaxy برابر Lite قیمت

اصلی بریزید آمد با برچسب قیمت تنظیم خریداران عقب £1900. بنابراین آن را حس برای سامسونگ به انتشار یک ارزان تر و در دسترس تر نسخه.

وجود دارد یک حق بیمه متصل به اصلی بریزید زیرا پس از همه, آن را یکی از پیشگام تاشو دستگاه های تلفن همراه. در حال حاضر تاشو فن آوری صفحه نمایش است که کمی کمتر جدید و براق و ما می توانیم قیمت را nose-dive به عنوان یک نتیجه.

در حال حاضر گزارش های تایید نشده از کره جنوبی نشان می دهد که برابر Lite می تواند بیرون آمدن با یک برچسب قیمت در منطقه از 900 دلار (از طریق Sammobile).

مرتبط با: بهترین گوشی های 2020 – 13 بهترین گوشی های هوشمند را برای شما

Galaxy برابر Lite طراحی

از نظر طراحی ما در حال انتظار برای یک خروج از اصلی Samsung Galaxy برابر شده است. بزرگ دوباره طراحی خواهد تنها اضافه کردن سربار به روند تولید گوشی تلفن همراه جدید – خوردن به معنای واقعی آن نقطه فروش به قیمت پایین تر.

Galaxy برابر Lite مشخصات

بسیار وجود دارد هزینه-برش سامسونگ قادر خواهد بود به انجام وقتی که می آید به ساخت و تولید دستگاه های تاشو صفحه نمایش. این است که همیشه محدود به گران است. که در آن ما ممکن است ببینید حذفی, اثرات, از, جدید, قیمت پایین تر, در گوشی, مشخصات.

البته هر نسخه آرشیو محدود به یک کمی کمتر قدرتمند از اصلی گل سرسبد نسخه. اما در مورد یک برابر Lite, این می تواند به ویژه مورد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن