Samsung Galaxy برابر 2 می تواند جایگزین عظیم آن شکاف با یک سوراخ پانچ دوربین

بسیاری از شرکت های سرگرم کننده ساخته شده از اپل که آیفون X برای اولین بار راه اندازی شد و با یک شکاف در صفحه ن

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

بسیاری از شرکت های سرگرم کننده ساخته شده از اپل که آیفون X برای اولین بار راه اندازی شد و با یک شکاف در صفحه نمایش آن استفاده شده است که به خانه دوربین جلو و سنسورهای دیگر. اما بسیاری از آنها سریع به دنبال طراحی و در واقع سامسونگ به تصویب رسید و حتی بزرگتر درجه یک با برابر کهکشان گوشی های هوشمند.

تبلیغات

اما برای کسانی که نمی شد یک فن از شکاف عظیم در کهکشان برابر صفحه نمایش یک صدای جیر جیر با یخ جهان نشان می دهد که همه چیز می تواند تغییر با Galaxy برابر 2. صدای جیر جیر خود را نشان می دهد یک رندر از آینده کهکشان برابر 2 که در آن به جای یک بریدگی سامسونگ خواهد بود اتخاذ یک بیشتر آشنا, طراحی با دادن آن یک سوراخ پانچ دوربین بود ما دیده ایم در سامسونگ دیگر گل سرسبد گوشی های.

در حالی که برخی ممکن است هنوز هم در نظر بگیرید این سوراخ به یک بیت از یک چشم درد آن است که انبوه بهتر از آنچه که این شرکت تا به حال قبل از استفاده می شود. وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که تلفن اعلام خواهد شد اما شانس خوب وجود دارد, آن می تواند اعلام کرد در کنار Galaxy Note 20 در ماه های آینده.

ما شنیده ام برخی از شایعات نشان می دهد که این می تواند حاشیه ای ارزان تر از سلف خود با توجه به آن آینده با 256GB از پایه سازی در مقابل 512GB اصلی Galaxy برابر شده است.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره سامسونگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن