Samsung Galaxy جوانه های زندگی: در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

ما می دانستیم که کهکشان جوانه زنده شد که ما فقط نمی انتظار می رود سامسونگ به نشت لوبیا را قبل از آنها به طور ر

توسط POSHTIBANNEWS در 6 مرداد 1399

ما می دانستیم که کهکشان جوانه زنده شد که ما فقط نمی انتظار می رود سامسونگ به نشت لوبیا را قبل از آنها به طور رسمی اعلام کرد. نشت حتی نشان داد که آنها در واقع به نام کهکشان لوبیا در یک نقطه.

ما می دانیم در حال حاضر همه چیز بسیار زیبا وجود دارد که در مورد کهکشان جوانه های زندگی پیش از رونمایی به لطف سامسونگ هل دادن یک به روز رسانی برای کهکشان جوانه های برنامه است. لغو سر و صدا فعال (ANC) تایید شده است در کنار کنترل های لمسی و تعدادی از تنظیمات اکولایزر برای تنظیم صدا با کیفیت.

جوانه زنده دنبال از آبرومندانه بررسی جوانه به علاوه از earbuds که فروش رفت در اوایل این سال است. قضاوت از نشت آنها به نظر می رسد که مشخصات بهتر از سلف و شایعات میخکوب کردن محکم کردن قیمت به عنوان مقرون به صرفه تر از شما ممکن است انتظار داشت.

در اینجا تمام اخبار نشت و شایعات در مورد ژله باقلا به شکل Samsung Galaxy جوانه زنده از earbuds.

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds

کهکشان جوانه های زندگی – تاریخ انتشار

جوانه زنده هستند و با توجه به پرده برداری شد, در کنار چند تن دیگر کهکشان محصولات مانند توجه داشته باشید 20, تماشای فعال 3 و Galaxy Tab S7 در رویداد Unpacked در آگوست 5th.

اگر آن را به شرح زیر در یک ورید مشابه به دیگر سامسونگ پیش نمایش رویدادهای ما فرض کنیم که کهکشان جوانه های زندگی را در مدت کوتاهی پس از فروش هر دو به عنوان یک محصول مستقل و همراه با کهکشان جدید گوشی های هوشمند است.

شما می توانید تماشای پخش زنده از Galaxy Unpacked event بیش از ان در آگوست 5th.

کهکشان جوانه های زنده – قیمت

به گزارش SamMobile سامسونگ در نظر دارد برای آن باقلا به شکل هدفون به قیمت کمتر از 150 دلار. اگر درست است که جوانه های زندگی یکی از ارزان active noise cancelling مجموعه در بازار است.

پرکار tipster رولاند Quandt مطرح کرده است خود را در زدن توپ در یک قیمت نشان می دهد آن را به شما هزینه $169. که برای تلفن های موبایل مناسب برای ما به عنوان ما نمی توانیم تصور کنید که سامسونگ خواهد فروختن به قیمت قبلا منتشر جوانه به علاوه تا به زودی.

کهکشان جوانه های زندگی – طراحی و امکانات

سامسونگ قطعا رفته در جهت های مختلف با آخرین کهکشان جوانه هدفون. چرا که آنها مانند یک کلیه لوبیا.

رفته است بنیادی و گوش و نوک جایگزین بیشتر ارگونومیک ژله باقلا مانند طراحی. با توجه به گزارش های آنها شکاف در داخل کانال گوش به طوری که آنها نمی خواهد بیرون از گوش مانند معمولی درست بی سیم اغلب انجام دهید.

ما در دو ذهن در مورد این. عدم گوش-نکاتی است که احتمالا برای انزوا سر و صدا اما راه آنها شکل می تواند ایجاد مناسب و در نتیجه پس از آن مهر و موم خوب. این ترکیب با این حال حذف نویز فن آوری کار می کنند و وجود یک دستور غذا برای برخی (امیدوارم) جامد سرکوب سر و صدا. مثل همیشه ما باید به صبر کنید و ببینید.

آنها به نظر می رسد سه رنگ موجود سفید و یک عارف برنز به پایان برسد. شارژ مورد نیز به نظر می رسد بسیار ریزه اندام واقع است.

در ویژگی های جلو برنامه نشت تایید وجود سر و صدا لغو فعال است که قرار این earbuds کنار امثال اپل Sennheiser و سونی. اگر شایعات در مورد قیمت واقعی آن را یکی از ارزان ANC جفت در بازار بیش از حد.

مرتبط با: AirPods استودیو

کهکشان جوانه زنده خواهد شد و پشتیبانی از حرکات لمسی است که جای تعجب نیست با توجه به کوچک آنها به نظر می رسد. یک شیر آب را پخش/مکث در حالی که لمس کنید و نگه دارید در هر دو earbud می توان به پیکربندی برای یک تنظیم خاص. بنابراین برای مثال یک لمس کنید و نگه دارید دکمه می تواند به فعال کردن نویز. این برنامه نشان داد تعدادی از گزینه های در نظر تنظیمات EQ و آنها عبارتند از: عادی: Bass Boost, نرم, پویا, روشن و سه برابر افزایش دهد.

نیز وجود دارد پیدا کردن من از Earbuds از ویژگی های که ارائه یک سری از bleeps به کمک کاربر قرار جوانه ها زندگی می کنند. ما هنوز منتظر جزئیات بیشتر در مورد عمر باتری IP و مقاومت قیمت اما با توجه به چگونه آن را رفته است بنابراین برای آن احتمالا نشت قبل از این رویداد به هر حال.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب