سامسونگ در نهایت تکه های آسیب پذیری روز صفر شده است که در اطراف پس از 2014

تا آنجا که شرکت ها سعی می کنید برای تست دستگاه های خود را به دنبال اشکالات و نقص های امنیتی این امر می تواند غ

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

تا آنجا که شرکت ها سعی می کنید برای تست دستگاه های خود را به دنبال اشکالات و نقص های امنیتی این امر می تواند غیر ممکن است برای آنها را به نقطه همه چیز. دلیل این است که همه ما استفاده از دستگاه های متفاوت و ترکیب های مختلف و انحراف به سادگی بیش از حد بسیاری از شرکت ها برای در نظر گرفتن هر سناریو.

تبلیغات

به این ترتیب از زمان به زمان ما شنیدن در مورد شرکت های که ممکن است تا به حال نقص های امنیتی نشسته در اطراف برای سال های قبل از آنها کشف و وصله. چنین مورد با سامسونگ که به تازگی وصله یک آسیب پذیری روز صفر واقع شده است در اطراف بر روی دستگاه های سامسونگ از سال 2014.

این آسیب پذیری کشف شد, Mateusz Jerczyk یک محقق امنیتی که با این نسخهها کار با گوگل در پروژه صفر است. آسیب پذیری درگیر چگونه دستگاه سامسونگ رسیدگی سفارشی Qmage فرمت تصویر که سامسونگ شروع به حمایت در اواخر 2014. تا به حال این آسیب پذیری بهره برداری رسیده است هکرها به راحتی می تواند با حمله به دستگاههای بدون کاربر حتی نیاز به تعامل با آن را در همه.

نقص امنیتی کشف شده در ماه فوریه و زمانی که سامسونگ گفته شد در مورد آن, آنها موفق به صدور یک پچ در ماه مه که در آن ثابت شده. به تاریخ وجود نداشته است گزارش از آسیب پذیری های در حال بهره برداری در, با وجود این, داشتن شده است در اطراف برای مدت طولانی به طوری که یک امداد.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره هک سامسونگ و امنیتی است. منبع: zdnet



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن