سامسونگ در نهایت راه اندازی کهکشان لپ تاپ در انگلستان املا مشکل برای اپل و Dell

سامسونگ لپ تاپ ها در انگلستان در یک راه بزرگ است. این غول کره ای تایید کرده است جدید و هیجان انگیز Galaxy کتاب

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

سامسونگ لپ تاپ ها در انگلستان در یک راه بزرگ است. این غول کره ای تایید کرده است جدید و هیجان انگیز Galaxy کتاب یون و کهکشان کتاب فلکس در حال رفتن به انگلیسی, سواحل, همراه با یک جهان-اولین نسخه از کتاب کهکشان S.

سامسونگ شده است وجود ندارد و از انگلستان لپ تاپ در بازار برای برخی از زمان با وجود که قبلا راه اندازی شده در ایالات متحده است. با حق بیمه طرح و رقابتی اولترابوک قیمت جدید دستگاه های مجموعه نگاه به رقیب Dell XPS 13 و مک بوک ایر 2020 در یک راه بزرگ است.

به صورت دقیق تر و عمیق شیرجه رفتن به این سه دستگاه جدید را با یک نگاه به لینک های زیر:

Samsung Galaxy Book Flex

Samsung Galaxy کتاب فلکس نازک و تبدیل خوانده شده اولترابوک با آن از ویژگی های standout که گنجاندن این شرکت صفحه نمایش QLED تکنولوژی برای 13.3-inch Full HD صفحه نمایش.

صفحه نمایش می تواند بنا به گزارش ها تا رسیدن به 400nits از روشنایی در حالت عادی اما همچنین می آید با یک حالت است که اجازه می دهد تا شما میل لنگ آن را به عظیم 600 nits.

ویژگی های همچنین یکپارچه S Pen و اسکنر اثر انگشت. در داخل شما یک 10th Gen Intel Core i5 processor (یخ دریاچه) 8GB RAM و 512GB SSD ذخیره سازی. این خواهد بود که تنها گزینه در دسترس هیچ جایی برای سفارشی سازی و هزینه £1349.

در حالی که کهکشان کتاب فلکس متمرکز شده است و در stylus-دارای حق اعمال معماران و طراحان سامسونگ موقعیت کهکشان کتاب یون به عنوان بیشتر برای بهره وری کاربران است.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

یون ساده تاشو لپ تاپ طراحی با لهجه همراه پایین درب آن را به ایستادگی کردن. شما می توانید آن را انتخاب کنید تا 13.3 اینچی یا 15.6 اینچ مدل تک رنگ گزینه هاله نقره ای.

شما همچنین می توانید خیره کننده HDR+ قادر به نمایش QLED با این لپ تاپ. در زیر کاپوت وجود دارد 10th Gen Intel Core i5 processor (Comet لیک), 8GB RAM, و 512GB SSD ذخیره سازی. این مدل بزرگتر را فراهم می کند اسلات اضافی برای اضافه RAM, و ذخیره سازی.

مانند انعطاف پذیری هر اندازه تنها با یک مدل. 13.3-inch هزینه £1249 و 15 اینچ به قیمت £1299.

کهکشان کتاب Flex و Galaxy کتاب یون در دسترس خواهد بود از سایت سامسونگ و دیگر خرده فروشان آغاز اوایل ماه ژوئن است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب