سامسونگ ساخته شده جدید Galaxy S20 TE به خصوص برای ما نظامی

سامسونگ اعلام کرده است یک نسخه با نام تجاری جدید از کهکشان S20 که طراحی شده است به طور خاص برای ایالات متحده آ

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

سامسونگ اعلام کرده است یک نسخه با نام تجاری جدید از کهکشان S20 که طراحی شده است به طور خاص برای ایالات متحده آمریکا وزارت دفاع است.

Samsung Galaxy S20 TE توضیح داده شده است به عنوان یک ماموریت آماده گوشی های هوشمند اما سنگ همان 6.2 اینچ AMOLED صفحه نمایش و پیکسل 865 سیستم-روی-یک-چیپ.

اما در خارج از دستگاه به نظر می رسد فوق العاده متفاوت با تشکر از درجه نظامی در پوشش سامسونگ است که بسته بندی این دستگاه در. آن را هنوز هم دارای آندروید 10 با یک UI 2 اما سامسونگ به شدت سفارشی نرم افزار و امنیت به اطمینان حاصل شود آن را امن برای استفاده در حساس ترین موقعیت نظامی.

تاپیک زیر-6 5G Wi-Fi 6 خصوصی سیم کارت و CBRS چند اترنت پشتیبانی در حالی که آن را نیز ممکن است به قلاب آن را به تاکتیکی رادیو و ماموریت سیستم تشکر به سامسونگ دگزامتازون مجموعه.

مرتبط با: Samsung Galaxy S20 نقد و بررسی

آن را با استفاده از DualDAR معماری که سامسونگ می گوید که حاوی دو لایه رمزگذاری داده ها بر اساس NSA استانداردهای امن تا به بالا سطح اطلاعات به صورت طبقه بندی شده ماموریت.

سامسونگ نیز ردیابی یک حالت خفا است که به طور موثر افزایش حالت هواپیما "برای کامل کردن شبکه ارتباطات" در حالی که صفحه نمایش خاموش خواهد شد هنگامی که اپراتور با پوشیدن night vision goggles. وجود دارد 12GB رم 128 GB از ذخیره سازی و 1TB ممکن است گسترش از طریق کارت حافظه microSD. وجود 4000 میلی آمپر باتری با شارژ بی سیم و سازگاری بالا-تنظیمات سه گانه لنز دوربین. این مشخصات کامل جدول زیر است:

متاسفانه به نظر می رسد مانند شما نمی خواهد بود قادر به خرید آن به عنوان سامسونگ می گوید آن را تنها در دسترس خواهد بود از طریق آن را انتخاب شرکای کانال.

"توسعه از این راه حل است و در نتیجه هماهنگی و دریافت بازخورد از ما وزارت دفاع مشتریان و شرکای" اظهار داشت: Taher بهبهانی از تلفن همراه B2B بخش SVP و مدیر عامل سامسونگ الکترونیک امریکا است.

"کهکشان S20 تاکتیکی نسخه فراهم می کند warfighter با تکنولوژی است که آنها را به یک لبه در این زمینه در حالی که ارائه خود را با تیم های آسان برای استقرار راه حل بسیار امن است که مطابق با خواسته های خود را تنظیم و محیط زیست است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن