Rotel راه اندازی A11 و CD11 نسخه ادای احترام طراحی شده توسط کن Ishiwata

روتل نسخه های نسخه ویژه ای از تقویت کننده یکپارچه A11 و پخش سی دی CD11 خود را، به افتخار افسانه اواخر hi-fi کن

توسط POSHTIBANNEWS در 7 شهریور 1399

روتل نسخه های نسخه ویژه ای از تقویت کننده یکپارچه A11 و پخش سی دی CD11 خود را، به افتخار افسانه اواخر hi-fi کن ایشیواتا فاش کرده است.

تقویت کننده یکپارچه A11 و پخش سی دی CD11 درمان نسخه ویژه در قالب نسخه ادای احترام داده شده است, که به خصوص قوی به عنوان آنها آخرین محصولات hi-fi افسانه صوتی کن Ishiwata همکاری در قبل از او در سال 2019 در گذشت.

ایشیواتا سفیر برند برای مارانتز بود، و مدت ها به خاطر توانایی اش در گرفتن محصولات به سطوح عملکرد جدید تنها با افزایش متوسط قیمت مورد تحسین قرار گرفت. همین فرایند برای A11 و CD11 به کار گرفته شد، دو محصول که جوایز و مدل های متعددی را به دست آورده بودند که ایشیواتا با آن ها آشنا بود.

مشخصات جدیدی با تیم مهندسی روتل مورد توافق قرار گرفت و نمونه های اولیه توسط ایشیواتا، قبل از توافق یک مشخصات نهایی تولید شدند. برای A11 اجزای جدید برای یک عملکرد بالاتر در طول مسیر سیگنال انتخاب شدند. در مرحله تقویت کننده، تمام ده کاپیکتور و دو مقاومت در آمپر سیگنال که در آن تغییر کرد، در حالی که در بخش پیش آمپر، شش کپسول ارتقا یافتند. هر شش کپسول در مرحله حجم نیز ارتقا یافتند. مواد مرطوب کننده سفارشی به شاسی مکانیکی A11 اضافه شد برای کاهش زنگ و بیشتر dampen هر گونه ارتعاشات در داخل محصول.

CD11 یک رفتن مشابه دریافت کرد، با هشت تغییر کپسول و یک تغییر مقاومت در مرحله DAC، در حالی که نه کاپی کاپیتور منبع تغذیه اجزای بهبود یافته دریافت کردند. میپینگ بیشتر با یک ماده سفارشی اضافه شده به پوشش بالا برای از بین بردن لرزش و زنگ اصلاح شد، در حالی که تغییرات بیشتری در زمین بندی مکانیکی و الکتریکی پخش سی دی ایجاد شد.

ایشیواتا که بر مرحله نمونه اولیه نظارت داشت، در نوامبر ۲۰۱۹ در گذشت. این پروژه برای تکمیل توسط تماس ها و شرکای بلند مدت کن در صنعت hi-fi، از جمله دوست شخصی نزدیک کارل-هاینز فینک دیده شد. مدل های نهایی را ببینید A11 و CD11 ادای احترام ارائه افزایش وضوح و جزئیات، با ریتم بهبود یافته و زمان بندی برای ارائه موسیقی بیشتر است.

به غیر از ارتقاء اشاره کرد، لیست مشخصات باقی می ماند همان برای هر دو مدل، با تقویت A11 کلاس AB، 50 واتس در هر کانال را به قدرت 8ohms، جریان بلوتوث aptX و 24 بیتی / 192kHz DAC. CD11 همچنین ویژگی های در 24 بیتی / 192kHz DAC، با RCA آنالوگ و خروجی های دیجیتال coaxial.

هر دو ادای احترام A11 و CD11 ادای احترام در دسترس خواهد بود در پایان سیاه و سفید و نقره ای، با نشان ادای احترام در پانل جلو به افتخار میراث کن Ishiwata. هر دو ادای احترام A11 و CD11 ادای احترام خواهد شد در فروش در سپتامبر 2020، به ترتیب برای £ 499 و £ 399 بروید.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن