حلقه به روز رسانی آن $99.99 ورود به سطح هوشمند مفت

اگر شما به دنبال برای شروع به ساخت خانه خود را دقیق تر شدن دستگاه های هوشمند مفت است یک راه برای رفتن در مورد

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

اگر شما به دنبال برای شروع به ساخت خانه خود را دقیق تر شدن دستگاه های هوشمند مفت است یک راه برای رفتن در مورد آن. توانایی از راه دور را مشاهده کنید که در درب خود را و صحبت از طریق آن است که خیلی از ویژگی های مفید است به خصوص اگر شما در خانه نیست و شما می خواهید مطمئن شوید که خانه خود را امن است.

تبلیغات

برخی از هوشمند مفت راه حل می تواند بسیار گران است اما حلقه امیدوار است برای به چالش کشیدن است که با به روز رسانی آن در سطح ورود تصویری مفت مدل. این دستگاه در اصل پشت در راه اندازی 2014, اما این شرکت پس از آن یک بیت از یک به روز رسانی که در آن نه تنها خود را حفظ $99.99 برچسب قیمت, اما همچنین می آید با ویژگی های بهبود یافته مانند ویدیو 1080p, حرکت, مناطق و همچنین بهبود دید در شب.

علاوه بر ویژگی های جدید حلقه نیز اعلام کرد که وجود خواهد داشت اختیاری $49 لوازم جانبی که کاربران می توانید برای خرید آن است. این می آید در قالب یک شارژر خورشیدی است که نشسته است در اطراف مفت و با استفاده از خورشید برای کمک به نگه داشتن آن طراحی شده به این معنی که از لحاظ فنی شما لازم نیست به نگرانی در مورد تغییر باتری حتی اگر شما دور است.

اگر حلقه جدید تصویری مفت برای تلفن های موبایل مانند چیزی است که شما ممکن است علاقه مند در شما در واقع می توانید پیش بروید و قبل از آن سفارش از آمازون که در آن شما در آمده یا برنز یا نیکل پایان است و انتظار می رود کشتی در ژوئن 3.

در زمینه تبادل نظر >صفحه اصلی. بیشتر بخوانید درباره ارتباط اشیاء IoT (اینترنت اشیاء) و حلقه. منبع: theverge



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن