Resident Evil: 8:: همه چیز ما در مورد شایعه نسل بعدی ترسناک عنوان

Resident Evil 7 بود خوش آمدید بازگشت به فرم قبلا خسته ترسناک بقا حق رای دادن. با در نظر گرفتن الهام از دهه یاد

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

Resident Evil 7 بود خوش آمدید بازگشت به فرم قبلا خسته ترسناک بقا حق رای دادن. با در نظر گرفتن الهام از دهه یاد بازی های ترسناک و سینما, Capcom گردد soft reboot است که احساس تازه و هیجان انگیز در حالی که حفظ همه چیز ما در مورد این سری است. در اصل توسط حمل و نقل اصلی آن 1996 فرمول به روز مدرن ز 7 یک standout برای سری.

که می شود گفت که در آن می تواند سری بعدی بروید ؟ مدتها در انتظار بازسازی Resident Evil 2 بار دیگر ثابت کرد که کپکام ترسناک بقا لغو احکام صادره ی هستند واضح تر از همیشه, نقاشی absurdly هیجان انگیز عکس برای آینده است. در حالی که Resident Evil 3 بود کمی underwhelming آن را هنوز هم یکی دیگر ارزشمند پر در کپکام کلاه.

بررسی مورد اعتماد است وارد همه چیز ما دوست دارم برای دیدن از رزیدنت ایول 8 در کنار همه آخرین اخبار, تاریخ انتشار, تریلر, و ما بسیار خود را به لیست علاقه مندی های.

رزیدنت ایول 8 تنظیم – نشت تاریخ انتشار جزئیات محل و معارف

در عین حال گزارش دیگری پدید آمده در مورد رزیدنت ایول 8 و آن را می افزاید: وزن به گذشته ادعا می کند در مورد survivol عنوان ترسناک و چگونه آن را منحرف به شدت از سری " کنوانسیون.

ما آخرین نگاه اجمالی در رزیدنت ایول 8 شایعات ادعا کرد که این امر شامل موجودات ماوراء الطبیعه مانند werewolves, ارواح و سنتی shambling زامبی. همه از این می تواند دیده می شود از یک فرد چشم انداز – بسیار شبیه به ز 7 قبل از آن است.

این نشت می آید از یک شخص شناخته شده به عنوان AestheticGamer در توییتر که تا به حال زیر می گویند: "این خواهد بود که شکستن این ماه را با جزئیات بیشتر بعدا با خودم اما من نیاز به روشن شدن برخی از مسائل. "Resident Evil 2021" است Resident Evil 8 اما آن را همیشه RE8. در طول بیشتر از آن توسعه آن وجود داشته است به عنوان آيات 3."

"این است که اول شخص و بسیاری از purists در حال رفتن به آن نفرت دلیل آن را به گرفتن برخی از جدی خروج در داستان/دشمنان و مانند" آنها توضیح داد. "توهم روش یا فلسفه رمز وسر و جنون و قادر به اعتماد به دیگران هستند thematics از این بازی است."

مرتبط: بهترین بازی PS4

Resident Evil 2 Review

Resident Evil: 8 تاریخ انتشار – که می تواند از آن بیرون می آیند ؟

Resident Evil 2 Remake منتشر شد به تحسین منتقدان را در سراسر PS4, Xbox One و PC در ماه ژانویه 2019. با این که از راه آینده Resident Evil همچنان نامشخص است. هر دو Resident Evil 7 Resident Evil 2 Remake اعلام شد در طول سونی در کنفرانس مطبوعاتی پس پول ما است که در رزیدنت ایول 8 ساخت ظاهر امشب در آینده از, بازی, رویداد, که به نمایش گذاشتن تعدادی از عناوین اصلی آمدن به PS5.

رزیدنت ایول 8 داستان – چه چیزی می تواند اتفاق می افتد ؟

SPOILER ALERT! Resident Evil 7 نتیجه گیری با شخصیت Ethan زمستان شکست Eveline قبل از اینکه ذخیره شده توسط یک چهره آشنا. Chris Redfield در حال حاضر مشغول به کار برای شرکت چتر پدیدار از یک هلیکوپتر با یک تیم از سربازان به شدت مسلح. این نتیجه گیری را افزایش می دهد بنابراین بسیاری از سوالات.

چرا Redfield نگاه خیلی متفاوت است ؟ چرا او کار را برای چتر ؟ چه هستند آنها برنامه ریزی شده است ؟ ما انتظار داریم که بسیاری از این نمایش داده شد به خطاب در رزیدنت ایول 8 که بدون شک دیدن این معرفی بسیار گسترده تر کنید. چتر نمی توان اعتماد کرد که بسیار مطمئن است.

رزیدنت ایول 8 لیست علاقه مندی های – آنچه که ما دوست دارم برای دیدن

Best Resident Evil Games

بازگشت از دشمنان کلاسیک

بیکر خانواده بودند به زیبایی غیر قابل پیش بینی در توانایی خود را برای مرعوب کردن بازیکن تعجب آور ما در هر نوبت با یک gnarly جدید تحول یا جاست عجیب و غریب مجموعه ای از قطعه. متاسفانه تولیدات دشمنان اقدام به عنوان استاندارد ما گلوله علوفه ارائه نمی دهد یک سطح مشابه از تهدید.

آنها به سادگی نمی شد بسیار ترسناک و اعزام به راحتی با یک خوبی قرار داده headshot یا دو. رزیدنت ایول 8 باید دوباره اختراع برخی از سری کلاسیک مورد علاقه های شما. ما در حال صحبت کردن در Lickers ظالم عنکبوت و برروی آن بکشید ارواح کشیده مستقیما از کلاسیک رومرو تلنگر.

کپکام است که در موقعیت مناسب به این یاد دشمنان مربوطه دوباره آوردن آنها به دوران مدرن با طرح های جدید و توانایی های مرده-مجموعه بر قتل ما. غول Tarantulas در اول شخص مناسب کابوس سوخت.

شهر راکون 2.0

Resident Evil 7 یک نرم راه اندازی مجدد در تمام انواع از راه. محبوب نقوش دوباره به نفع فرمول جدید از جمله شخصیت های نمادین و مکان است. این که شناخته نمی شود آن را بسیار جذاب برای دوباره شهر راکون? اگر چه این ویروس برای اولین بار معرفی شده در 7 ساخته شده راه خود را به سرزمین اصلی فقط به عنوان اتان بازگشت به تمدن.

این امر می تواند ایده آل بنیاد reintroducing جهان اول تاسیس در سال 1996. اما به جای تکرار گذشته کپکام باید در تلاش برای دوباره اختراع مشهور کنوانسیون ها و شخصیت های در راه است که احساس اتصالات از آن تازه کشف شده جهت. کاوش در چنین وسیع در کلانشهر اول شخص برای تلفن های موبایل با شکوه بیشتر از آن زمانی که یک فیلم جدید ترسناک در انتظار در اطراف هر خون آغشته گوشه.

مرتبط با: آینده Xbox One بازی

Best Resident Evil Games

قوی تر و نهایی قانون

ما دست خوش پیشامد میشه به اسپویلر قلمرو یک بار دیگر پس از آج با دقت. نهایی سوم Resident Evil 7 مطابقت ندارد و قدرت خود را در اوایل فصل است. بیکر خانواده بیشتر بود ترک ما به دفاع در برابر تولیدات به عنوان طرح قطره ای ما را تغذیه قبل از نمایشگاه بزرگ نتیجه گیری.

این همه فوق العاده خوبی انجام می شود, قدم به روایت درام در برابر عمل در راه است که به ندرت احساس می کند مانند یک تقلا کردن. اما آن را به سادگی نبود به عنوان فوتی و فوری اتان را گرفتاری از طریق باتلاقی محدوده Dulvey لوئیزیانا. رزیدنت ایول 8 نیاز به جلوگیری از این قدم زدن دام حصول اطمینان از بسته شدن فصل زندگی می کنند تا خون curdling تنش می آید که قبل از آن.

ترسناک روانی

Resident Evil 7 انجام یک کار فوق العاده از ساخت این بازیکن احساس نا امنی در جهان آنها را به می دانم که خیلی در مورد. بیکر خانواده و مستغلات بسیار شبیه به عمارت اسپنسر قبل از آن به هم پیوسته و خم که شد ریشه دوانده در ذهن ما بیشتر ما به کاوش. شمار درگاه و معابر ساخته شده یک کل منسجم ما انتظار می رود برای حفظ به منظور موفق شدن.

کپکام بعد از ورود باید در قرعه کشی این حس خرابکارانه و ترور. تصور کنید با صرف ساعت مرور یک ساختمان خاص تنها به آن ماهرانه تبدیل شده قبل از شما. یا شاید یک نیروی مرموز شده است پس ما از ابتدا? Resident Evil رسیده است برای چنین هیجان انگیز شده, به خصوص در حال حاضر کونامی تا به ظاهر رها Silent Hill.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن