محققان با استفاده از هوش مصنوعی به کشف تکنیک های نقاشی از هنرمندان مشهور

یک دلیل وجود دارد که چرا برخی هنرمندان خیلی معروف هستند و در حالی که یک تن از هنرمندان بزرگ وجود دارد خارج وجو

توسط POSHTIBANNEWS در 31 خرداد 1399

یک دلیل وجود دارد که چرا برخی هنرمندان خیلی معروف هستند و در حالی که یک تن از هنرمندان بزرگ وجود دارد خارج وجود دارد که برخی از آنها حتی می تواند تکرار سبک های معروف استاد نقاشان آن هرگز نمی تواند 100 ٪ مشابه است. اما به نظر می رسد که با استفاده از هوش مصنوعی محققان بدانند چگونه این استاد نقاشان زمانی معروف خود را به آثار هنری.

تبلیغات

هوش مصنوعی سیستم توسعه یافته توسط MIT CSAIL محققان و آنها خواستار آن را "Timecraft". این سیستم می تواند استنباط چگونه یک نقاشی ایجاد شد و چه نوع از سکته مغزی قلم مو هنرمند ممکن است مورد استفاده برای ایجاد آن است. این است که با تغذیه و آموزش هوش مصنوعی 200 timelapses دیجیتال و نقاشی آبرنگ جایی که بر اساس این فیلم AI آموخته تکنیک های مختلف مورد استفاده در نقاشی برای رسیدن به نتیجه گیری خود را.

در حالی که ما مطمئن هستیم که اگر آن را می تواند تکثیر آثار این استاد نقاش ایده این است که با مطالعه تکنیک های آن می تواند به محققان اجازه می دهد برخی از بینش به روند خلاق از این هنرمندان است. برای مثال بر اساس آنچه AI کشف محققان دریافتند که این نقاشان تمایل به کار در درشت به ریز رفتار نقاشی در یک تصویر بزرگ نوع راه قبل از پر کردن در جزئیات است.

آن را نیز در بر داشت که این هنرمندان معمولا رنگ در یک بخش از یک صحنه با استفاده از یک یا دو رنگ در یک زمان.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی). منبع: csail.mit.edu



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن