گزارش: یوبی سافت جمجمه و استخوان است که مصرف یک تغییر چشمگیر از جهت

یوبی سافت بارها با تاخیر اقدام دزدان دریایی عنوان Skull & Bones شد آشکارا وجود ندارد و در تعطیلات آخر هفته

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

یوبی سافت بارها با تاخیر اقدام دزدان دریایی عنوان Skull & Bones شد آشکارا وجود ندارد و در تعطیلات آخر هفته یوبی سافت رو به جلو رویداد. گزارش های جدید نشان می دهد این بازی این است که گرفتن دراماتیک طراحی مجدد از یوبی سافت مصرف آن را در یک مسیر جدید است.

ناشناس "توسعه منبع" گفت VGC که یوبی سافت در تلاش بودند به حک کردن جمجمه و استخوان' هویت منحصر به فرد و تو رفتگی در دیوار در کاتالوگ باز جهان بازی های ماجراجویی.

منبع پیشنهاد شده است که جمجمه و استخوان ها خواهد شد و در حال حاضر تمرکز بر روی یک بازی زندگی می کنند که در آن مداوم بازی جهان – آشغال با ماموریت و طرح-خطوط – به شدت تحت تاثیر اقدامات از بازیکنان و جامعه آنلاین.

مرتبط با: جمجمه و استخوان – ما سعی می کنیم از دزدان دریایی ماجراجویی برای خودمان

به نظر می رسد یوبی سافت شده است تاثیر قابل توجهی در حال رسیدن به موفقیت از Fortnite با تمرکز خود را بر زندگی در بازی حوادث و جامعه توانایی به شکل بازی در جهان.

منبع دیگری گفت VGC که این بازی را مشتاق تمرکز بر همکاری در جهت تجدید نظر به یک کمی متفاوت مخاطبان نسبت به شرکت های دیگر ساده تر عمل متمرکز عناوین.

بنابراین به جای یک نوع دریایی-مبارزه-سیم آن را برای تلفن های موبایل مانند ما در حال رفتن به دریافت یک در حال تحول جهان که نیروهای ناوگان بازیکن کنترل کشتی ها به کار با هم برای غلبه بر بازی در حوادث ماموریت ها و چالش ها. در حال حاضر که هنوز کمی مبهم اما ما مشتاق به دیدن آنچه در بازی نهایی به نظر می رسد.

مرتبط: بهترین PS5 بازی – بزرگترین تایید بازی در حال آمدن برای پلی استیشن 5

به تکرار این بازی این است که راه راه راه در پشت برنامه. هیچ چیز به نظر می رسد بر روی جمجمه و استخوان های صفحه توییتر برای بیش از یک سال – و حتی که فقط اطلاع رسانی به طرفداران تاخیر. مطمئنا ما نمی تواند بیش از حد دور از برخی از اطلاعات بیشتر ؟

زمانی که ما بازی بسیار زودتر نسخه از این بازی در E3 سال 2018 ما در این بازی مبارزه با کشتی. در آن مرحله قابل توجه ترین و سرگرم کننده بخشی از تجربه است. خبرنگار ما در این مراسم صحبت با ما از طریق یک نبرد کشتی:

"هنگامی که ما درباره ما, مقصد, مبارزه با در جمجمه و استخوان بود و بسیاری بیشتر سرگرم کننده [از قایقرانی بخش]. ما تصمیم به بازی با کشتی های بسیار مناسب و معقول همه جانبه توانایی های, که بدان معنی است که آن را برجسته یک تعادل سرعت و قدرت شلیک. به سادگی تخلیه به ما مخالف کشتی ها با استفاده از سطح پهن هرچیزی توپ نمی خواهد کار کرده اند بنابراین ما nimbly روشن به ما جلوی توپ به خراب کردن فروش خود را و آن را آسان تر به دایره آنها و موقعیت خودمان را بنابراین ما می تواند آتش سوزی در آنها را بدون شلیک به عقب.

"با سلامت خود تهی ما سوار کشتی خود را برای منابع اضافی. به جای دیدن خدمه ما جهش روی کشتی های دشمن به ما, اما, این اقدام آغاز یک cutscene که در آن ما تحت درمان قرار گرفتند به یک مونتاژ از خدمه ما پریدن روی و گسسته کشتی های دشمن. این یک داستان مشابه که آن را به ما تعمیر کشتی خود را; به جای دیدن خدمه ما را وادار به کار با تخته از چوب به عنوان ما میره همه عمل به جای صورت گرفت در یک cutscene که احساس عجیب و غریب در نظر ما هنوز هم در بخش چند نفره بازی."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن