Reebok نشان می دهد مفهوم آن تناسب اندام ماسک

تناسب اندام ماسک واقعا یک مفهوم جدید. اگر شما تا کنون دیده ام فیلم های تناسب اندام شما ممکن است متوجه برخی از

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

تناسب اندام ماسک واقعا یک مفهوم جدید. اگر شما تا کنون دیده ام فیلم های تناسب اندام شما ممکن است متوجه برخی از مردم با پوشیدن آنها. ایده پشت این ماسک واقعا در مورد حفاظت از پوشنده لباس از باکتری ها و یا ویروس ها اما بیشتر در مورد محدود کردن جریان هوا به کمک شبیه سازی ارتفاعات بالا برای کمک به بهبود cardiorespiratory سطوح تناسب اندام.

تبلیغات

اما با توجه به همه گیر و با افرادی که مایل به کار کردن Reebok ایجاد کرده است چند مفهوم تناسب اندام, ماسک های است که می تواند رسیدگی به این وضعیت است. این شرکت با ایجاد سه مفهوم طراحی شده برای انواع استفاده می کند و همچنین تنظیمات.

اولین طراحی به نام حسی ماسک به نظر می رسد مانند یک به طور منظم ماسک صورت, جز با شفاف جلو به طوری که دهان خود را دیده می شود. با توجه به همین آلبرت رئیس Reebok اروپا نوآوری آزمایشگاه این ماسک می تواند همچنین مجهز به فناوری برای نظارت بر کاربر قلب و میزان تنفس.

سپس نیز وجود دارد غوطه وری ماسک را پوشش می دهد که تمام مقابل پوشنده لباس ، آن را با ساخته شده است در ماسک و طراحی شده است برای کمک به محافظت از پوشنده لباس از عناصر, در حالی که هنوز هم اجازه می دهد آنها را برای نفس کشیدن. تاریخ و زمان آخرین اما نه کم و احتمالا جالب ترین این است که این همزیستی ،

این ماسک می آید با یک ماسک که حاوی مواد آلی مانند جلبک یا خزه. ایده این است که با استفاده از مواد آلی آن را کمک به تصفیه هوا برای پوشنده لباس با در نظر گرفتن دی اکسید کربن و انتشار اکسیژن است. آن را نیز کمک به فیلتر کردن ذرات خطرناک از آلودگی ها و باکتری ها و ویروس ها.

در حال حاضر بیشتر این مفاهیم و به نظر نمی رسد مانند Reebok به طور فعال در توسعه, اما آن را به ما زیرچشمی نگاه کردن به آینده چه تناسب اندام می تواند مانند نگاه پست-همه گیر.

در زمینه مفاهیم >عمومی. بیشتر بخوانید درباره تناسب اندام ورزش و سلامتی. منبع: fastcompany



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن