دوباره طراحی iMacs با الهام از iPad Pro انتظار می رود در WWDC سال 2020

اپل iMac شد آخرین به روز رسانی بیش از یک سال پیش که به معنی آن است که قطعا با توجه برای به روز رسانی. در واقع

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

اپل iMac شد آخرین به روز رسانی بیش از یک سال پیش که به معنی آن است که قطعا با توجه برای به روز رسانی. در واقع ما شایعات را شنیده ام که پیشنهاد کرد که اپل در واقع می تواند برنامه ریزی برای معرفی یک طراحی جدید برای iMac در این سال و در حال حاضر به نظر می رسد مانند ما می تواند دیدن که طراحی بسیار زودتر از انتظار می رود.

تبلیغات

آن را در ابتدا پیشنهاد کرد که آن را می رسد بعد از آن در سال, اما در حال حاضر با توجه به توییت توسط Sonny Dickson که در گذشته بوده بسیار دقیق با ادعا و نشت آن به نظر می رسد که WWDC سال 2020 اپل خواهد بود رونمایی طراحی با نام تجاری جدید برای iMac. با توجه به Dickson این طراحی جدید است که گفته می شود با الهام از iPad Pro.

ظاهرا این به این معنی راه باریک ناهنجاری در مقایسه با زمان iMac که ناهنجاری عظیم هستند در صورتی که شما متوجه نیست همراه با یک T2 تراشه و AMD ناوی gpu ها. دیکسون همچنین ادعا می کند که اپل به زودی انجام دور با فیوژن درایو گزینه برای خوب نشان می دهد که اپل ارائه خواهد شد pure SSD تنها.

اپل نگه داشته است طراحی iMac برای مدتی در حال حاضر و با توجه به نحوه شرکت شده است به آرامی کاهش ناهنجاری از دستگاه های خود مانند 16-inch MacBook Pro, اپل, نرم افزار آیفون, اعتقاد ما بر این باید واقعا به عنوان یک شگفتی آمده. نیازی به گفتن نیست که این ها باید با یک دانه نمک اما با WWDC سال 2020 در چند هفته آینده امیدوارم ما باید رسمی جزئیات بیشتر به زودی.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. جزئیات بیشتر در مورد نیکل Wwdc و Wwdc سال 2020 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن