طراحی دوباره 24-inch iMac می تواند راه اندازی در Q4 سال 2020

وی پیشنهاد کرد که اپل برای اولین بار بازو رایانه های مکینتاش می تواند یک iMac. در حال حاضر با توجه به یک گزارش

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

وی پیشنهاد کرد که اپل برای اولین بار بازو رایانه های مکینتاش می تواند یک iMac. در حال حاضر با توجه به یک گزارش جدید از تحلیلگر Ming-Chi Kuo او معتقد است که این مانیتور می تواند راه اندازی در سه ماهه چهارم سال 2020 که در آن از آن خواهد آمد تا با یک نام تجاری جدید طراحی و 24 اینچ صفحه نمایش.

تبلیغات

در WWDC سال 2020 اپل تایید کرد که آنها آغاز خواهد شد انتقال به خود را سفارشی سیلیکون است. این شرکت انتظار دارد که این انتقال به تکمیل بیش از دو سال آینده, اما آیا دولتی که بازوی مبتنی بر مکینتاش خواهد شد ورود بعد از این سال. Kuo گزارش نشان می دهد که مانیتور می تواند که کامپیوتر (قبلی خود گزارش همچنین نشان می دهد که 13-inch MacBook Pro می تواند یکی از این دستگاه ها و همچنین).

اپل اعلام نشده است هر سخت افزار جدید در WWDC اما این تعجب آور نیست با توجه به این که WWDC به طور کلی نرم افزار متمرکز شده است. این به این معنی است که اگر و زمانی که بازوی جدید مکینتاش اعلام آن خواهد بود اعلام کرد در تاریخ بعد در سال در یک رویداد جداگانه. به اندازه کافی عجیب, Kuo اشاره نمی کند که آیا یا نه 27 اینچ مدل نیز دریافت یک طراحی مجدد.

او دولت است که اپل به احتمال زیاد refresh موجود در آن مبتنی بر اینتل iMacs در سه ماهه سوم سال است. یا طراحی مجدد خواهد بود بخشی از تجدید باقی مانده است دیده می شود بنابراین آن را با یک دانه نمک ،

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره iMac. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن