PS5, ایکس باکس سری X pffft کارت گرافیک GeForce در حال حاضر و کیشی آینده

پارسه تا به حال خیلی به هیجان زده در مورد بیش از چند هفته گذشته با جزئیات بیشتر در مورد سونی PS5 و Xbox سری X

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

پارسه تا به حال خیلی به هیجان زده در مورد بیش از چند هفته گذشته با جزئیات بیشتر در مورد سونی PS5 و Xbox سری X انداختن در نزدیکی سرعت دیوانه وار. اما برای من در این دریا از سرفصل شده است وجود دارد ظریف اما در دراز مدت مهم تر از آزادی در جهان از بازی: Razer کیشی.

برای کسانی که آن را از دست رفته Razer کیشی آخرین محیطی ادعا آن را به انقلابی بازی های موبایل و اجازه دهید کاربران گوشی های هوشمند به نوبه خود گوشی خود را به یک "به طور کامل عملکرد کنسول بازی" مانند نینتندو سوئیچ.

اگر این برای تلفن های موبایل آشنا ، Razer سعی کردم به جلو و همان ترفند با آن Junglecat محیطی. قبل از آن Asus لگد کردن روند اول با آن ROG گوشی که تا به حال ثروت مشابه لوازم جانبی و پیشرفته تر سوئیچ-مانند حوض است که به شما اجازه وصل تلفن به تلویزیون خود را. هیچ یک از آنها در زمان خاموش در غرب به همین دلیل است که من حدس می زنم بسیاری از خوانندگان نشنیده بودم از آنها قبل از این مقاله است.

اما این زمان در اطراف وجود دارد بسیار مهم مغلوب ساختن پیشی جستن کارت است که به کیشی لبه هیچ بازی به گوشی تلفن همراه یا محیطی تا به حال قبل از: ابر در جریان است. برای کسانی که آن را از دست رفته ابر بازی جدید و بسیار جوان بازار آغاز شده است که به دست آوردن کشش در سال گذشته با راه اندازی گوگل Stadia و نسخه بتا از کارت گرافیک Nvidia GeForce در حال حاضر.

خدمات هدف به لرزش تا صنعت بازی توسط اجازه دادن به کاربران در جریان کامل, چاق, کنسول ها و PC, سطح بازی ها بر روی ابر با استفاده از 5G و اتصالات Wi-Fi. این به این معنی اگر اتصال سریع به اندازه کافی شما می توانید بازی بازی های مناسب نسخه از بازی بر روی هر دستگاه می شود آن را یک گوشی, تبلت, لپ تاپ و یا کامپیوتر بدون نیاز به آن را دانلود کنید یا چک کنید اگر سخت افزار شما به اندازه کافی قدرتمند است.

مرتبط: بهترین بازی PC

این ممکن است صدای تو رفتگی در دیوار در لحظه ای اما داشتن آزمایش کیشی برای دو هفته من بیشتر از همیشه متقاعد شده است که جریان خدمات مانند کارت گرافیک GeForce در حال حاضر و لوازم جانبی مانند Razer خواهد شد و در نهایت تبدیل راه اصلی مردم بازی کنید. مانند Netflix بکشد در مقابل بمب دارای قدرت تخریبی و فیزیکی در مقابل دیجیتال فروش قبل از آنها این سوال که اگر.

دلیل این است که این خدمات تا سر در گم راحت است. کارت گرافیک GeForce در حال حاضر به همراه موجب صرفه جویی در ابر, اجازه دهید من را یکپارچه و انتخاب کنید تا جایی که من سمت چپ خاموش صرف نظر از محل سکونت من. این کیشی پس از آن نیز به من چه به طور موثر و کامل چربی ایکس باکس-کنترلر/نینتندو سوئیچ سطح پد برای بازی در معنی تجربه احساس نمی کند در تمام خطر بیافتد.

اگر هر چیزی آن را یک تجربه بهتر از آنچه من بازی نینتندو سوئیچ. دلیل این است که از یک سخت افزار دیدگاه اکثر گل سرسبد گوشی های بهتر و گاهی بزرگتر از صفحه نمایش سوئیچ. اولیه قطعا برای من درست وقتی که من زوج کهکشان S20 Plus به کیشی. این گوشی دارای یک واضح تر بهتر کالیبره شده بالاتر از نرخ تجدید صفحه نمایش معمولی سوئیچ و راستش تجربه من تا به حال پریدن بین سوئیچ و کارت گرافیک GeForce در حال حاضر نسخه Daemon X Machina قابل لمس بود.

مرتبط: بهترین بازی های تلفن

قبل از هر جهش در تغییر یک شبه اتفاق نخواهد افتاد – ادامه وزوز در اطراف PS5 به تنهایی به اندازه کافی برای نشان دادن کنسول ها نخواهد بود رفتن دور برای حداقل یکی دو نسل دیگر. اما در نهایت اتفاق خواهد افتاد. مایکروسافت در حال حاضر نشان داده شده است آن را از این امر آگاه با سرمایه گذاری خود در پروژه xCloud و سونی شده است در نظر گرفتن نوزاد-مراحل نسبت به مشابه اشتراک و جریان راه حل برای چند سال.

دلیل این است که هر دو می دانیم که در دراز مدت به راحتی کلی از جریان به علاوه صرفه جویی در پول عنصر نداشتن به سرمایه گذاری در, اضافی, بازی, سخت افزار خاصی به معنی آن است که همه اما برخی از کنسول ها و رایانه های شخصی راه وینیل و تبدیل شدن به یک بازار محدود به علاقه مندان و نه جریان اصلی بازیکنان.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن