PS5 مقابل PS5 نسخه دیجیتال: چه تفاوت بین جدید سونی با کنسول?

پس از ماه انتظار, ما در نهایت می دانم که چه پلی استیشن 5 در حال رفتن به مانند نگاه. ما همچنین می دانیم که وجود

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

پس از ماه انتظار, ما در نهایت می دانم که چه پلی استیشن 5 در حال رفتن به مانند نگاه. ما همچنین می دانیم که وجود خواهد داشت فقط یک مدل راه اندازی در دوم ماه از سال 2020 است.

همراه با استاندارد PS5, سونی همچنین اعلام کرد که PS5, نسخه دیجیتال, که, به عنوان نام نشان می دهد, یک, کنسول, که با تمرکز صرفا بر ارائه بازی های خود را و از طریق رسانه های دیجیتال به این معنی است. این یک روش شبیه به نسخه دیجیتال از مایکروسافت Xbox One S.

بزرگترین تفاوت بین این دو کنسول را می توان در تصاویر: در حالی که PS5 سنتی درایو خود را فیزیکی بازی ها و فیلم, نسخه دیجیتال نیست. به جای دیسک شما باید برای گرفتن تمام بازی های خود را از طریق فروشگاه پلی استیشن.

ما تا به حال شنیده ام هر rumblings از این تا اعلام و سونی واقعا نمی گودی بیش از حد به هر یک تفاوت دیگر بین دو دستگاه. مثلا اگر ما نیاز به تکیه تنها بر محبوبیت این نسخه دیجیتال با بزرگتر SSD داخل ؟ احتمالا بالاتر بره زیر 1TB هارد درایو است که قبلا گفته می شود در داخل PS5.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

PS5

PS5 مقابل PS5 نسخه دیجیتال: نقطه تفاوت

آنچه به نظر می رسد به احتمال زیاد در این مرحله است که نسخه دیجیتال ارزان تر خواهد شد اجازه می دهد سونی به ارائه نوعی از PS5 تجربه در یک قیمت است که کاملا به عنوان بالا. ما هنوز هم برای دیدن هر شرکت قیمت گذاری برای هر کدام از این و ما شک وجود این دیسک-کمتر مدل خواهد هر چیزی را برای سرکوب این ترس این است که رفتن به بسیار گران جعبه. ویژگی های مانند 8K پشتیبانی, ray-tracing و SSD نمی آیند ارزان, بعد از همه.

چیز دیگری که به یاد داشته باشید این است که شما نه تنها از دست دادن دسترسی فیزیکی به بازی اما فیلم بیش از حد. این PS5 بسته UHD Blu-Ray player برای پخش 4K UHD دیسک چیزی است که گم شده بود در PS4 Pro. اگر شما به طور جدی به 4K رسانه و نمی خواهید به در گیر شدن با جریان ما می خواهم پیشنهاد دهنده برای نسخه با یک درایو دیسک.

تنها اطلاعات دیگر در مورد این که آیا این کنسول را متفاوت می آید از عکس ها. هر دو دارای همان طراحی در سفید و سیاه و سفید رنگ و زوج با یک DualSense کنترل. از دست دادن درایو دیسک ایجاد نسخه دیجیتال نگاه باریک و ما گمان فندک بیش از حد هر چند این نه تایید شده است. هر دو کنسول نیز به نظر می رسد بسته USB و USB-C پورت در جلو.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

PS5 مقابل PS5 Digital Edition – اوایل افکار

خوب ما انتظار نیست این. دو نسخه از PS5 می پرسد سوالات بیشتر از پاسخ و ما مشتاق به یادگیری جزئیات بیشتر در خصوص اطراف آن قیمت گذاری داخلی و حجم ذخیره سازی. نگه داشتن چشم در این مقاله برای همه آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن