PS5: آخرین اخبار و اطلاعات در Sony آینده کنسول

کنسول های نسل بعد نیست دور با سونی و مایکروسافت در حال حاضر رها کردن اطلاعات جدید خود را برای ماشین آلات مربوط

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

کنسول های نسل بعد نیست دور با سونی و مایکروسافت در حال حاضر رها کردن اطلاعات جدید خود را برای ماشین آلات مربوطه به صورت منظم. ما در حال حاضر آگاه از PS5 نام کنترلر و چند ویژگی های را انتخاب کنید. بیایید شیرجه رفتن در و آنها را مختصر و مفید.

ایکس باکس سری X تا به حال ثابت انتشار اطلاعات تا کنون, اما آن را تا Mark Cerny در زمان به مرحله اخیر خود سخت افزار ارائه است که آن را احساس مانند PS5 بود واقعا وارد next-gen game.

در طول این رویداد Cerny نشان داد یک تن از اطلاعات در مورد آینده کنسول – از آن 10.28 TFLOPs قدرت GPU پشتیبانی از ری ردیابی سفارشی 825GB SSD و ارتقا NVMe SSD حافظه ذخیره سازی. این رویداد پر بود از بسیاری از technobabble سمت چپ و بسیاری از مردم سرد که ما هنوز هم در انتظار یک نگاه اجمالی در PS5.

خوب سونی در حال حاضر به شدت با DualSense کنترل در نهایت به ما یک طعم و مزه از آنچه در آینده کنسول ممکن است مانند نگاه. در ادامه برای بررسی مورد اعتماد راهنمای بر روی همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد PS5 از آخرین اخبار و انتشار اطلاعات برای هر تازه-اعلام مشخصات و ویژگی های.

PS5 آخرین اخبار – راه اندازی واحد محدود خواهد شد در مقایسه با PS4

یک گزارش جدید پدید آمده که نشان می دهد که سونی خواهد بود محدود کردن تعداد PS5 واحدهای موجود در راه اندازی به 6 میلیون نفر است.

این محتاط تر از روش گزارش شده توسط بلومبرگ با انتشار این منابع ادعا می کنند که سونی قصد دارد به تولید پنج تا شش میلیون کنسول در ماه مارس سال 2021 به مناسبت پایان سال مالی. مقایسه PS4 حمل 7.5 میلیون کنسول در یک بازه زمانی مشابه.

یک تاریخ انتشار برای PS5 تایید نشده باقی مانده است اگر چه بسیاری از پیش بینی آن وارد خواهد شد قبل از پایان سال 2020 و در زمان برای کریسمس دوره که تبدیل به یک نمونه راه اندازی پنجره برای کنسول ها در سال های اخیر است. اما هنوز معلوم نیست که آیا Covid-19 تاثیر سونی قصد دارد در یک موضوع.

بلومبرگ منابع ادعا می کنند که سونی برنامه های بازاریابی شده اند تحت تاثیر این بیماری همه گیر اما تولید باقی مانده در مسیر آماده سازی برای راه اندازی است. این احتمال وجود دارد که سونی برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای بزرگتر به ویترین, کنسول, که بسیاری از آنها را پس از نقل مکان آنلاین.

راه اندازی قیمت پیش بینی شده است به سقوط به زیر 500 پوند پس از آن باقی می ماند رقابتی در کنار ایکس باکس سری X اگر چه بتن هیچ چیز تایید شده است توسط سونی. بلومبرگ پژواک چنین قیمت با استناد به این که سونی ممکن است مجبور به افزایش قیمت به دلیل کمبود قطعات و امید به شکستن حتی.

مرتبط با: 5 پلی استیشن مقابل ایکس باکس سری X – که نسل بعدی کنسول برای شما مناسب است ؟

DualSense vs DualShock 4

PS5 در یک نگاه

در تعادل ما پیش بینی به شرح زیر رخ می دهد در هفته های آینده, ماه و سال:

  • این PS5 راه اندازی خواهد شد در ماه بعد از سال 2020
  • سونی تایید کرده است آن را نمی خواهد در E3 سال 2020 به جای امید بستن برای آن خود را نشان می دهد در طول سال
  • از نظر عناوین ما می تواند قابل انتظار انتخاب سوم و اول تجربه
  • برخی از ویژگی های تایید شده شامل بهبود زمان بارگذاری از رزولوشن 8K و ray tracing
  • خود را تمام و فیزیکی و دیجیتالی کتابخانه ها در دسترس خواهد بود در راه اندازی اگر همه می رود به طرح

مرتبط: نینتندو سوئیچ 2

God of War

PS5 تاریخ انتشار – زمانی که پلی استیشن 5 میاد بیرون ؟

این PS5 خواهد شد راه اندازی در حالت دوم سال 2020 سونی تایید کرده است. ما تصور این زمین خواهد شد در ماه نوامبر حصول اطمینان از این کنسول به راحتی در خانه از بازیکنان پیش از دوره کریسمس. ما مطمئن شوید که برای به اشتراک گذاری بیشتر خاص دوم می شنویم بیشتر به عنوان آن هنوز مشخص نیست که آیا Covid-19 همه گیر خواهد شد که تاثیر ماندگار بر روی نسل بعدی کنسول راه اندازی شد.

PS5 سازگاری – آن را بازی تمام بازی های قدیمی?

این PS5 تایید شده است به ویژگی های سازگاری به عنوان Mark Cerny (PS5 معمار سیستم) گفت: "PS4 موتورهای گرافیکی را اجرا خواهد کرد فقط خوب در پلی استیشن 5".

میراث حالت نازل شد برای PS5 که اجازه می دهد توسعه دهندگان برای ایجاد PS4 عنوان برای کنسول نسل بعدی بدون از دست دادن عملکرد. کسانی که بازی PS4 را ظاهرا اجرا در افزایش فرکانس است که به طور بالقوه می تواند منجر به بهبود تصاویری و عملکرد.

پلی استیشن را نشان می دهد تنها "بالا 100 بازی PS4" خواهد بود پشتیبانی شده توسط PS5 در راه اندازی هر چند با بیشتر انتظار می رود برای احیای تکه های مورد نیاز در یک نقطه بعد از آن.

مرتبط با: فاینال فانتزی 7 بازسازی

The Last of Us 2

PS5 مشخصات چگونه قدرتمند می خواهد پلی استیشن 5 بود ؟

Mark Cerny تایید مشخصات طول یک تصویری ارائه شده است. این PS5 را GPU امکانات 10.28 TFLOPs, 26 واحد محاسبه و 2.23 GHz فرکانس متغیر.

CPU در ضمن با استفاده از Zen 2 معماری و دارای هشت هسته است. پلی استیشن ادعا می کند این پردازنده می بیند 3.5 GHz فرکانس متغیر.

این PS5 را نیز ببینید custom 825GB SSD اگر چه سازی خواهد بود ارتقا با M. 2 Ssd ها از بازار باز از کنسول ویژگی های NVMe SSD حافظه

شما می توانید ببینید بقیه مشخصات زیر.

پلی استیشن 5 پلی استیشن 4
CPU 8x Zen 2 هسته در 3.5 GHz (فرکانس متغیر) 8x جگوار هسته در 1.6 GHz
GPU 10.28 TFLOPs, 36 تونی در 2.23 GHz (فرکانس متغیر) 1.84 TFLOPs, 18 تونی در 800 مگاهرتز
GPU معماری سفارشی RDNA 2 سفارشی GCN
حافظه/رابط 16GB GDDR6 / 256-bit 8GB GDDR5 / 254-بیت
پهنای باند حافظه 448 GB/s 176 GB/s
حافظه داخلی سفارشی 825GB SSD 500GB HDD
IO توان 5.5 GB/s (خام) نمونه 8-9 GB/s (فشرده) حدود 50-100MB/s (وابسته به اطلاعات محل بر روی HDD)
ذخیره سازی قابل ارتقا NVMe SSD حافظه تعویض هارد داخلی
ذخیره سازی خارجی USB HDD پشتیبانی USB HDD پشتیبانی
درایو نوری 4K UHD Blu-Ray درایو Blu-Ray درایو

مرتبط با: Cyberpunk 2077 پیش نمایش

PS5 کنترل – در اینجا ما اولین نگاه DualSense کنترل

این DualSense کنترل مطمئن است که چشم نواز بیت از کیت و فوری واکنش نشان می دهد, آن می تواند یک Marmite از یک دستگاه. احتمالا بزرگترین خبری که از این کنترل آشکار است که آن را به احتمال زیاد نشان می دهد رادیکال پلی استیشن طراحی مجدد برای PS5 با کنسول های گذشته رسیدگی به چوب با یک نگاه سیاه و سفید.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

DualSense

گذشته از طراحی کلی وجود دارد مقدار زیادی به حفاری به وقتی که می آید به ترفند کوچک در سراسر جدید DualSense (RIP DualShock 5). نگاهی نزدیک تر و چهره جدید دکمه ممکن است توجه خود را. طراحی جدید به نظر می رسد مجموعه ای به خندق رنگ ما آنقدر آشنا و برای خاموش نگاه به عنوان به خوبی به عنوان یک شفاف/شفاف برای طراحی دکمه ها به عنوان یک کل.

در جای دیگر در جلوی دستگاه جدید ایجاد کنید و گزینه را فشار دهید. گزینه های خود را نگه می دارد نام اما با یک لوگوی جدید – جایگزین کردن متن. در حالی که به اشتراک گذاری تبدیل شده است, ایجاد, ارائه شده توسط سه چتری کردن خطوط. ما هنوز نمی دانیم چه تغییر از به اشتراک گذاری برای ایجاد معنی اما سونی گفته است که اجازه خواهد داد که برای راه های جدید برای ایجاد حماسه گیم پلی محتوای به اشتراک گذاشتن با جهان است."

در منطقه سیاه و سفید از چهره, کنترل ما امضا میله های آنالوگ و یک دکمه جدید اضافه شده برای DualSense. این میله های آنالوگ را نگاه بسیار شبیه به DualShock 4 با این حال به نظر می رسد با اندکی تمایز در الگوی. آیا این تفاوت به معنی یک بافت جدید برای میله های ما هنوز نمی دانیم. این دکمه جدید در بین میله های آنالوگ است برای ساکت کردن میکروفون در داخل کنترل کننده. سونی می گوید شما می توانید با استفاده از DualSense میکروفون آرایه برای چت با دوستان – با این حال, آن را هنوز هم توصیه هدست برای طولانی مدت جلسات انجمن.

DualSense

در حال حرکت به بالای کنترل (ما هنوز هم برای دیدن پشت) اولین چیزی که به یاد داشته باشید که عدم وجود نور نوار. به جای این منتقل شده است برای دقیق تر اثر نور پشت صفحه لمسی – پیشنهاد PS VR پشتیبانی می تواند برای DualSense.

جالب ترین بخش در اینجا دوباره طراحی دکمه شانه. Sony شعار جدید تطبیقی بازخورد لمسی فن آوری برای این DualSense دکمه و آنها هم یک بیت از یک نگاه جدید بیش از حد – به ویژه ضربه گیر. این PS5 کنترل همچنین به نظر می رسد پیوستن به گوشی های مدرن در فرار USB-A, امید بستن به یک استاندارد است که به آرامی در حال تبدیل شدن universal – USB-C.

PS5 Cloud gaming سونی و مایکروسافت در حال teaming را در گوگل ؟

توانایی به جریان بازی از ابر است که به طور فزاینده مهم است و سونی نقاط ضعف در این زمینه قبلا ثبت شده است. از این رو منافع ما در خبری که سونی و مایکروسافت را تشکیل داد برای ساخت ابر مبتنی بر راه حل های مایکروسافت Azure platform 2nd بزرگترین ابر ارائه دهنده خدمات پس از آمازون.

"این دو شرکت را کشف استفاده از زمان, Microsoft Azure, مرکز داده مبتنی بر راه حل های برای سونی بازی و محتوا-خدمات جریان... این تلاش ها همچنین شامل ساختمان بهتر توسعه سیستم عامل برای محتوای خالق جامعه" با توجه به شرکت.

این زیر مایکروسافت راه اندازی یک ابر بازی تقسیم این زمان در سال گذشته دوباره بر اساس لاجوردی به کشف چگونه به میزبان و جریان بازی از Azure platform به جای در حال اجرا بازی ها بر روی کنسول خود است. و اجازه دهید فراموش نکنید در مورد گوگل Stadia سونی و مایکروسافت غیر منتظره مشارکت ممکن است نشانه ای از آنها برنامه ریزی را در فن آوری های غول پیکر در سال به آمده است.

Nvidia GeForce در حال حاضر نیز نباید با تخفیف. پلت فرم خواهد کراوات بازیکن کتابخانه های موجود در سراسر انواع کامپیوتر و مشتریان آن را پیشنهاد جذاب برای کسانی که نمی خواهند برای ساخت یک کتابخانه از ابتدا که در مورد Stadia در حال حاضر با چند کلید استثنا.

سونی به تازگی کاهش ماهانه و سالانه قیمت گذاری برای پلی استیشن در حال حاضر که در حال حاضر هزینه های به مراتب معقول تر £8.99 با یک محاکمه رایگان نیز در دسترس برای کاربران جدید است. این است که قطعا با شروع از چند حرکت توسط این شرکت در یک گسترده تر ابر بازی استراتژی است. این یک گام کوچک اما یک ضرورت است اگر آن را تا به حال امیدوار است برای رقابت با مایکروسافت در تلاش است.

PS5 VR – خواهد خود هدست و لوازم جانبی کار در راه اندازی ؟

تایید شده است که های موجود پلی استیشن VR هدست کار خواهد کرد با PS5 در راه اندازی این بدان معنا است که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تکرار جدید از سخت افزار منتشر خواهد شد در کنار سونی کنسول. این حل و فصل برخی از نگرانی ها در حالی که همچنین بالا بردن یک دسته از سوالات جالب. به عنوان مثال – خواهد واقعیت مجازی تجربه به صراحت توسعه یافته برای PS5 همچنین کار بر روی این هدست و همه چیز ما نیاز به حمل بیش از ؟

مرتبط: بهترین PSVR بازی

PlayStation VR

همچنین لوازم جانبی مانند پلی استیشن دوربین و حرکت, کنترل, که هر دو ضروری برای استفاده از PSVR بنابراین احتمالا خواهد علاج و درمان در سیستم جدید بدون هیچ تلاش قابل توجهی از بازیکن. اگر ما می خواهم خوشحال می شود. اگر نه سونی بهترین خواهد بود برای پاک کردن همه چیز را در کنسول های احتمالی نشان می دهد.

PSVR در حال حاضر به فروش می رسد قابل توجه در مجموع 4 میلیون هدست حفاری آن به عنوان یکی از محبوب ترین اشکال از واقعیت مجازی در این سیاره است. دسترسی فقط نیاز به یک کنسول و یک مجموعه ای از بازی باعث می شود آن را نه جذاب گزاره به طور متوسط شما پرنیان. سونی آگاه است و احساس می کند مانند متوسط دارای یک راه طولانی پیش از آن.

"من فکر می کنم که سخت افزار تجربه را بهبود بخشد VR تجربه. VR تا حد زیادی به یادگیری و حتی در شرکت ها شده اند که ساخت بازی برای یک زمان طولانی. من متوجه شدم که به محض این که من شروع به VR. من تا به حال به یاد بگیرند که بسیاری از آنجا که من می توانم آن را با تلویزیون عادی بازی" گفت: Shuhei Yoshida (از طریق WCCFTech).

"اما ما تا به حال به بسیاری از دستورالعمل ها برای خطر اما با توسعه نبوغ ما قادر به ببینید که چگونه به آن را انجام دهد و VR باعث می شود ما فکر می کنم در مورد آنچه که انسان توانایی هستند و پس از سه سال از اين دانش در حال رشد است." در اینجا امید چیز تنها ادامه خواهد داد به تکامل با ورود PS5 در سال 2020 است.

PS5 بازی – هر گونه عناوین اعلام شده است?

سونی نسل بعدی کنسول نقشه کشی نزدیک تر و نزدیک تر و این به این معنی آن را تبدیل شدن به مراتب آسان تر به پیش بینی آنچه تجربه خواهد بود پس از رسیدن بر روی پلت فرم هر دو در راه اندازی و در طول هفته و ماه و سال است که به دنبال خواهد داشت.

با سونی اخیرا خریداری شده از Insomniac بازی ها و موفقیت عظیم از اولین قسط عاقبت به مارول مرد عنکبوتی در PS5 در حال حاضر تضمین شده با عنوان برای اولین بار پس از سمت چپ روایت خود را بر روی یک مطلب یا داستان جالب ما مشتاق به دیدن حل و فصل شود. نیز وجود دارد امثال مقاومت, چرخ ضامن دار و چکاچاک و دیگران ما دوست دارم برای دیدن توسعه دوباره.

افق صفر سحر یکی دیگر از اول فیلمهای که قطعا تا عاقبت در آثار در حال حاضر آماده و منتظر حمله با چنگال بر روی PS5 هنگامی که زمان می آید. در حالی که من بزرگترین فن توسعه دهنده Guerrilla Games تولید گسترده جهانی با یک داستان فوتی و فوری و مکانیک برای مطابقت بصری آن جاه طلبی. ترکیب که با ray-tracing و بیشتر سخت افزار قدرتمند و فک ما خواهد بود بصورتی پایدار و محکم بر روی زمین است.

مرتبط: بهترین بازی PS4

Final Fantasy 7 Remake

در حالی که هیدئو کوجیما مرگ تابنده است در حال حاضر بر روی PS4 نمی شود ما را بسیار شگفت زده اگر یک نسخه پیشرفته از انواع اراضی PS5 یک بار کنسول است که در خانه از بازیکنان. The Last of Us Part 2 شیطان سگ دلخراش روایت ماجراجویی دریافت درمان مشابه نمی رفتن بد هم نیست. سوال این است که ما موجود PS4 کتابخانه به طور خودکار پیشرفته صرفا در حال وارد PS5? ما تصور واقعیت این است که کمی پیچیده تر است.

آه و اجازه دهید فراموش نکنید فاینال فانتزی 7 بازسازی. قسمت اول از شرکت Square Enix حماسه سرمایه گذاری در حال حاضر در دسترس بر روی PS4. اما آن می تواند یک صلیب نسل آزادی یا یکی از منحصر به فرد برای سونی پلت فرم جدید. Bluepoint Games یک توسعه دهنده شهرت برای بازسازی بی شماری کلاسیک تایید کرده است آن را به کار بر روی یک پروژه برای نسل بعدی کنسول. انگشتان عبور برای یک demon's Souls بازسازی!

در حالی که موجود فرانچایز هستند و همه به خوبی و خوب ما دوست دارم برای دیدن سونی یک بار دیگر مبادرت به آب های ناشناخته با IP جدید. Sucker Punch در حال انجام است درست است که ارواح از تسوشیما با سامورایی ماجراجویی اقدام به عنوان یک ارزش swansong برای PS4. شاید ما را ببینید FromSoftware سگ شیطان یا ژاپن استودیو دوباره تعمید نسل آینده با چیزی جدید و هیجان انگیز است. آن را تنها یک ماده از زمان تا زمانی که ما پیدا کردن.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن