Polk Audio معرفی آن مقرون به صرفه سیگنا S3 soundbar با Chromecast

ما با نام تجاری Polk Audio اعلام کرده است علاوه بر این از سیگنا S3 به آن سیگنا سری مقرون به صرفه soundbars این

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

ما با نام تجاری Polk Audio اعلام کرده است علاوه بر این از سیگنا S3 به آن سیگنا سری مقرون به صرفه soundbars

این سیگنا S3 (£279) جدیدترین علاوه بر این به Polk Audio بهترین فروش سیگنا soundbar محدوده که شامل سیگنا و سیگنا S2. با HDMI ARC و نوری ورودی برای اتصال به تلویزیون در حالی که سیگنا S3 در حال رفتن به بازی Atmos موسیقی متن آن است که قادر به رمزگشایی دالبی دیجیتال 5.1 محتوا از طریق آن چهار عملکرد تنظیم رانندگان است.

مرتبط: بهترین Soundbar

گنجاندن Chromecast به کاربران این فرصت را به بازی مطالب از طیف وسیعی از منابع از جمله Google Play Music, Amazon Music, ایچ-دی, Spotify, جزر و مد Roon, Qobuz و دیگران.

Polk Audio ادعا soundbar خواهد بود آسان برای استفاده و ارائه می دهد برخی از کنترل دست آزاد در گوگل از طریق دستیار خارجی Google صفحه اصلی دستگاه یا Google صفحه اصلی برنامه. چند اتاق نیز ممکن است توسط گروه بندی soundbar با دیگر Chromecast-فعال بلندگو.

ویژگی های اضافی عبارتند از پولک صدای تنظیم فن آوری را قادر می سازد که شنوندگان برای تنظیم صدای سطوح برای فیلم و تلویزیون را نشان می دهد و یا ورزشی. این soundbar است گفت: به کار به طور خودکار با کنترل از راه دور تلویزیون از سامسونگ و ال جی و پاناسونیک و توشیبا و سونی (و همچنین بسیاری دیگر CEC-فعال تلویزیون) بنابراین کنترل از راه دور تلویزیون است همه که مورد نیاز برای بهره برداری از هر دو تلویزیون و نوار.

حالت های DSP مانند 'فیلم', 'موسیقی' و 'حالت شب' بهینه سازی خروجی صوتی از soundbar و بی سیم ساب ووفر برای وضوح و جزئیات برای هر منبع شما اتفاق می افتد به تماشای. HDMI و کابل های نوری را شامل می شوند در جعبه.

مایکل McCole ارشد مدیر بازاریابی محصول برای صدا میله در Polk Audio گفت: "اگر شما در بازار برای یک ساده اما چشمگیر افزایش به سیستم سینمای خانگی خود را به سیگنا S3 را پوشش می دهد تمام پایگاه های. آن را برای تلفن های موبایل بزرگ با این نسخهها کار با هر تلویزیون و تلویزیون, برند, رمز گشایی صدای دالبی دیجیتال برای صدای فراگیر مجازی و Chromecast به راحتی جریان موسیقی مورد علاقه خود را به اتاق نشیمن خود را."

که Polk Audio سیگنا S3 soundbar به فروش می رود در اوایل ماه ژوئن برای £279.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن