قطبی جدید تناسب اندام ساعت هوشمند است که با هدف تناسب اندام مبتدیان

بسیاری از ساعت های هوشمند و انتقالها تناسب اندام با توانایی برای کمک به شما پیگیری تمرینات خود را مانند زمانی

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

بسیاری از ساعت های هوشمند و انتقالها تناسب اندام با توانایی برای کمک به شما پیگیری تمرینات خود را مانند زمانی که شما اجرا زمانی که شما شنا ، اما چه می شود اگر شما یک مبتدی کامل هنگامی که آن را به کار می آید و به wearables به طور کلی ؟ این منطقه که قطبی امیدوار است به آدرس جدید خود را با تناسب اندام ساعت هوشمند قطبی متحد.

تبلیغات

بر خلاف دیگر تناسب اندام wearables که به سادگی پیگیری تمرینات خود را متحد پوشیدنی در واقع همراه با نکات و همچنین دستورالعمل های بصری در انواع تمرینات است که شما می توانید انجام دهید. این به این معنی است که به جای توقف تمرین خود را در نیمه راه به دنبال یک ویدیو بر روی اینترنت, شما به سادگی می توانید نگاه در ساعت هوشمند خود را به گرفتن یک ایده از آنچه شما نیاز به انجام است.

با توجه به قطبی "قطبی متحد فراهم می کند زمان واقعی آموزش آمار است که اجازه می دهد تا شما را به تجسم تلاش خود را تمرین و به راحتی ببینید که اگر شما در حال زیر و یا مسمومیت است. و پس از هر تمرین قطبی متحد ارائه می دهد بینش فوری در مورد زمان صرف شده در برخی مناطق ضربان قلب چگونه بسیاری از کالری شما سوخته و چقدر فشار جلسه تمرینی خود را قرار دهید بر روی سیستم قلبی عروقی خود را و آن را آسان برای پیگیری و نظارت بر پیشرفت در طول زمان است."

نیز وجود دارد ساخته شده است در تایمر و ارتعاشات برای کمک به نگه داشتن شما در مسیر به عنوان شما کار می کنند. قطبی متحد نیز نسبتا مقرون به صرفه با 150 دلار برچسب قیمت ساخت آن را آسان تر به بلع قرص اگر شما می خواهم به جای صرف پول بیش از حد در یک پوشیدنی.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره بهداشت, قطبی, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: قطبی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن